piatok 28. júna 2013

My experiences with BB creams

O BBčkach sa toho už popísalo dosť veľa a pomaly každá kozmetická značka má tieto krémy v ponuke. Mám ich rada z troch hlavných dôvodov. Už názov napovedá, že ide o krémy, preto by mali hydratovať, no zároveň pleť pekne tónujú a nezaťažujú ju ako make - upy. V lete sú doslova ideálne, teda aspoň pre mňa. Keďže sa zvyknem opáliť a moja pleť má nie len krajší odtieň, ale nemá ani toľko nedokonalostí, nepotrebujem také krytie ako v zime. Zatiaľ som vyskúšala štyri značky BB krémov, preto vám v skratke opíšem niektoré moje postrehy.


BB krémy k nám pomaly začali prenikať niekedy minulé leto. Mojim úplne prvým bol tento od značky Garnier. Je vhodný pre mastnú až zmiešanú pleť, ktorú mám aj ja, no to nebol hlavný dôvod prečo som si ho kúpila. Táto značka poskytuje ešte krémy pre normálnu pleť, ktoré sú však príliš husté a veľmi mi zvýrazňujú chĺpky na tvári. Konzistencia krému, ktorý mám, je veľmi dobrá, nezanecháva fľaky, celkom dobre kryje a naozaj zmatňuje, ako to tvrdia. Taktiež obsahuje SPF 20, čo je veľmi dobré a podľa mňa by každý krém a make up mal obsahovať minimálne 15tku. Za jeho jediný nedostatok považujem odtieň. V dobe, keď som si ho kupovala, mi pani predavačka v drogérii povedala, že na Slovensku sa predáva len tento jeden medium. Bolo leto, takže mi to vôbec neprekážalo, no prišla zima, moja pleť vybledla a krému som sa odvtedy ani nedotkla. Viem, že momentálne by mali byť na trhu 2 odtiene, jeden na svetlý typ pleti a druhý pre normálnu pleť (čo je trochu čudné, skôr by som povedala, že by to mala byť svetlá a tmavšia alebo niečo podobné). BBčko v tomto odtieni by som si už nekúpila, vo  svetlejšom odtieni, ak by mi sadol, pravdepodobne áno, pretože je cenovo veľmi priateľný.

(http://pripravky-na-tvar.heureka.sk/loreal-nude-magique-bb-cream-fair-30-ml/galerie/)
Na jar tohto roku som sa rozhodla vyskúšať inú značku BB krému, konkrétne od Loréal, na ktorý som počula veľa chváli. Veľmi ma zaujala jeho konzistencia. Po vytlačení je biely ako krém, s malými bodkami a po rozotretí začína vytvárať hnedú farbu. No opäť mi nesadol odtieň, aj napriek tomu, že vlastním ten najsvetlejší. Stále je dosť tmavý a v spánkovej oblasti sa veľmi zle rozotiera a zanecháva fľaky. Musím povedať, že je dosť pracné ho rozotrieť. Inak nie je až taký zlý, niekomu môže fakt dobre vyhovovať. Krytie je celkom fajn, pleť nie je mastná ani zaťažená. Ale kvôli tej zlej rozotierateľnosti a odtieňu si ho už nekúpim.


Nedávno som šla okolo lekárne a tak ma napadlo, že si zbehnem kúpiť nejaký beta karotén, keď som zbadala tieto nové BBkrémy od La Roche - Posay. S touto značkou nemám veľa skúseností. Mala som nejaké vzorky normálnych krémov a boli celkom fajn, no nikdy ma nejako neohúrili. Vzorky BBčka mali len z odtieňa medium, no aj tak som sa rozhodla ho vyskúšať. Už po otvorení ma zaskočila stráááášne dobrá vôňa a tak som sa začala patlať s veľkým entuziazmom. Samozrejme, že mi nakoniec treba svetlejší odtieň, ale nie je to až také hrozné, ako to bolo pri Loréale. Veľmi pekne sa vstrebáva, kryje a aj hydratuje. Mám ale pocit, že mi vyťahuje mastnotu z tváre na povrch trochu viac a o niečo skôr, ako ďalšia značka, ktorú predstavím nižšie. No milo ma prekvapila cena, keďže ich make - upy sú drahšie. Takže môžem vrelo odporúčiť.


No, a ako posledný vám predstavujem moju novú lásku od Vichy. Tento BB krém je úplne božský. Vyhovuje mi jeho konzistencia, krytie, výdrž, neuveriteľne nádherná vôňa a dokonca mi sadol aj odtieň. Samozrejme, že ten najsvetlejší, pretože som skúšala aj medium, no ten je už na mňa tmavý, ale možno ho využijem, keď sa vrátim z dovolenky. Vôbec nevysušuje, nerobí žiadne žmolky (ale to zatiaľ žiaden z tých čo som vyskúšala) ani fľaky. Od tejto značky vlastním aj make up, ktorý mi maximálne vyhovuje a preto sa nečudujem, že mi sadol aj tento krémik. Proste nemá chybu bola som s ním nesmierne spokojná a už sa nemôžem dočkať, kedy si ho zadovážim a ostanem mu pravdepodobne verná.

Takže ak by som to mala celé zhrnúť, tak na prvom mieste by sa samozrejme umiestnilo BBčko od  Vichy, potom La Roche - Posay, na treťom mieste Garnier a na poslednom Loréal, ktorý si už nikdy nekúpim.
A čo vy? Aké sú vaše skúsenosti s BBčkami?

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. Ja používam BB od Rimmel a môžem ho iba odporučiť. Moja pleť vydrží aj pol dňa bez lesku, čo pri ostatných make-upoch bolo nemožné.
    Nechcela by si vájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BBčko od Rimmelu som tiež chcela vyskúšať. Mám make up a som s ním celkom spokojná a hlavne za tú cenu by to mohlo stáť za skúšku :)
      Jasné, rada si kuknem niečo nové ;)

      Odstrániť