sobota, 16. novembra 2013

Christmas giveaway

Hoci sa moje blogovanie rozbiehalo trošku pomalšie, tento rok som si ho nesmierne užívala a som prekvapená koľkí s vás sa o môj blog zaujímate, pretože na začiatku som vôbec neverila, že ho niekto bude sledovať :D Koniec roka sa nezadržateľne blíži a s ním aj Vianoce, ktoré sú skvelou príležitosťou a zámienkou na na vyhlásenie giveaway. Som rada, že môžem jednu z vás odmeniť malým darčekom. Opäť pôjde o krabičku plnú samých dobrých vecí. O aké veci pôjde a čo preto musíte urobiť? Dozviete sa ďalej :)












Všetko čo musíte urobiť je: 
  • byť zo SR alebo ČR
  • sledovať ma cez GFC
  • zdieľať giveaway na vašej facebookovej stránke a link so zdieľaním hodiť do komentov
  • uviesť do komentov aj svoju emailovu adresu

Giveaway potrvá do 6.12.2013 do 20tej hodiny večer, následne ju celú uzavriem a výhercu vyžrebujem cez random.

Good luck!

XO, Nicka


your photo name