pondelok 24. novembra 2014

|Fall Essentials/Jesenné nevyhnutnosti|

Želám vám krásny pondelok,
opäť ďalší víkend za mnou a ja už pomaly počítam dni, kedy pôjdem domov. Niežeby mi tu bolo zle, to nie, ale doma je proste doma. A až teraz som si uvedomila, že presne o mesiac budú Vianoce, takže o dôvod viac, prečo sa tešiť domov. Jeseň sa chýli pomaly ku koncu a mňa napadlo, že by som vám trochu zrekapitulovala, čo mám počas tohto obdobia rada, aké farby u mňa letia a čo najradšej nosím. Prajem vám príjemné čítanie.

Jeseň je u mňa zväčša o tmavých farbách, ktoré mám rada nie len vo forme oblečenia, ale aj rúžov a lakov na nechty. Bordová, burgundy, tmavá malinová, to sú moje najobľúbenejšie farbičky. Neviem, čím to je, možno tým pochmúrnym počasím, úbytkom slnka alebo sa len snažím akokoľvek zahnať chlad, pretože tmavé farbičky u mňa symbolizujú teplo a pohodlie. To isté platí aj pre parfémy. Ťažšie vône by som v lete nosiť nemohla, no na jeseň a v zime si ich vôňu užívam.



Svetríky na gombičky a hrubé svetre nesmú v tomto období chýbať a keďže som neustále uzimená, nosím ich nepretržite. Mám veľmi rada jednofarebné, no sem tam moje očko zaujme aj nejaký s ozdobou, či vzorom, z ktorých mám najradšej leopardí, pretože pôsobí veľmi neutrálne a hodí sa ku mnohým veciam.



Šály sú pre mňa nie len nevyhnutnosťou v zlom počasí, ale aj módnym doplnkom, ktorý nosím neustále a v tomto mám doma celkom peknú zbierku (na obrázku je len výber toho najnosenejšieho). V poslednej dobe nosím najčastejšie jednofarebné tričká, ktoré rada dopĺňam vzorovaným a výraznejším šálom. Medzi moje najobľúbenejšie patria hnedý leopard a červený tartan, no rada siaham aj po jednoduchej čiernej.


Ach, táto kategória je po kabelkách mojou najväčšou srdcovkou. Vysoké, či nízke, športové alebo elegantné, mám ich rada všetky a ak sú pohodlné, nebránim sa ničomu. No naproti zbierke šálov má táto obsesia jednu nevýhodu a to, že zaberá o trochu viac miesta, ktorého mám stále menej.


No a jeseň si samozrejme neviem predstaviť bez poriadneho zababušenia sa a čítania knihy pri teple, ktoré vyžaruje pekná a voňavá sviečka. Knižky síce čítam po celý rok, no v jesennom období sa to vždy rozbehne o niečo viac, pretože toľko nepobehujem po vonku a popravde niekedy na nič iné ani nemám náladu. Nedávno som sa dala na čítanie anglickej beletrie a keď prídem do kníhkupectva, stále viac a viac ma zaujímajú knihy v angličtine než v slovenčine. Je to pre mňa nie len super tréning cudzieho jazyka, ale často sa pristihnem, že sa na takúto knihu sústredím oveľa viac a neprebehnem ju len tak naoko, ako to niekedy robím v slovenčine, či češtine. Ak ste niekedy rozmýšľali, že vyskúšate anglickú literatúru a bojíte sa toho, ako som sa dlhé roky bála ja, začnite. Hneď teraz a vôbec sa neobávajte. Spočiatku určite nebudete rozumieť všetkému, no postupne sa do toho dostanete a verte mi, že s každou ďalšou knihou sa zlepšíte a ani sa nenazdáte a bude to pre vás úplne prirodzené. Ak viete aspoň kúsok po anglicky, neváhajte.


A čo je v tomto ročnom období nevyhnutnosťou pre vás?
Akú knihu ste v poslednej dobe čítali a môžete mi ju doporučiť?
BTW, nezabudnite na vianočnú giveaway, ktorá práve prebieha na blogu a do ktorej sa môžete zapojiť TU.
Majte sa krásne


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára