pondelok 10. augusta 2015

|Balea Body Peeling Review|

Krásny pondelok želám,
tento víkend nás potrápili o niečo väčšie horúčavy, kedy teplomer ukazoval miestami až štyridsiatky. Osobne mám leto a teplo veľmi rada, no aj na mňa to bolo už trochu dosť. Ako viete, víkend sa u mňa začal už piatkom, pretože mi začala dovolenka a tak som si spravila trochu pratací deň, čo mi padlo neuveriteľne dobre. Sobotu som trávila u našich na chate, kde sme s maminou pracovali trocha na zahrádke. Milujem hrabať sa v hline a nemyslela som si, že vyberanie cibule bude pre mňa takým obrovským relaxom. No a nakoniec sme nedeľu zakončili trochou čvachtania sa na kupku. A aký bol váš víkend?
Keďže je leto v plnom prúde, to znamená veľa slnka, tepla a vody. To všetko má nie veľmi vábny vplyv na našu pokožku. Tá je často vysušená a šúpe sa. A vtedy prídu vhod telové peelingy, ktoré som si tento rok zamilovala a našla v nich skvelých pomocníkov, ktorých budem používať po celý rok. Jedným z nich je aj Balea olejový peeling so soľou z mŕtveho mora a s vôňou citrónovej trávy, ktorý si dnes trochu bližšie predstavíme.


Dlho som hľadala peeling, ktorý by bol cenovo dostupný a mali ho trebárs aj v našich drogériách, okrem toho by bol naozaj, ale naozaj hrubý. Nedávno som na facebokovej stránke dmka čítala komenty na tento produkt a zaujalo ma to natoľko, že som hneď bežala do najbližšej drogérie a kúpila si ho. Musím povedať, že pixla o veľkosti 250ml za cenu okolo 3 eur nie je vôbec zlá kúpa, no aj preto som mu veľkú nádej spočiatku nedávala. Avšak nemohla som sa viac mýliť a opäť som sa raz presvedčila, že nie všetko lacné je zlé.


Ako som už vyššie spomínala, peeling je robený na slanej báze a okrem tej obsahuje aj oleje - jojobový, slnečnicový a olivový - ktoré spolu s kofeínom majú zabezpečiť, aby bola vaša pokožka hebká a vláčna. Horčík, zinok a urea zas napomáhajú namáhanej pokožke.


Už po prvom otvorení ma okamžite upútala jeho neskutočná, svieža vôňa, ktorá mi trochu pripomína zelený čaj, ale to bude asi tou citrónovou trávou. Je to tak božská vôňa, že by som ju brala aj v parfémovej podobe. Musím sa poobzerať, či nemajú z tejto rady aj iné produkty. Fakticky, je to proste bomba!


Keďže som doposiaľ mala možnosť vyskúšať len nejaké tie sprchové peelingy, ktoré tých peelingových čiastočiek veľa neobsahovali, bola som týmto najskôr trochu zarazená. Prvý krát som ho použila po opaľovaní a musím povedať, že to som robiť nemala :D Bola to neskutočná bolesť a hrozne to štípalo, čo spôsobila prítomná soľ. No po umytí bola pokožka krásne "ošmirgľovaná" a vďaka olejom aj hydratovaná a vláčna. Niekomu môže vadiť trochu mastnejší film, ktorý ostáva na pokožke aj po zmytí, no na počudovanie mne to neprekáža, práve naopak. Vôbec sa nemusím po jeho použití natierať krémom a čo je super a pokožka po ňom vonia akoby som práve prišla z tropickej dovolenky.
Jeho používanie na oblasť ramien môže byť trochu drsné a ja som si ho veľmi zamilovala hlavne na nohy, pretože mi hrozne zarastajú chĺpky ktoré nechcú ísť von. Peelingom ich poriadne premasírujem a väčšina z nich vyjde nakoniec na povrch.
Čo by sa mi ešte k tomuto produktu zišlo, je nejaká dobrá masážna rukavica, po ktorej sa určite poobzerám, lebo by to mohlo byť skvelé kombo.

A čo vy a peelingy?
Máte nejaký obľúbený, ktorý stojí za to?
Robievate si nejaké svoje domáce?
V prípade akýchkoľvek otázok určite neváhajte a zanechajte koment dole.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára