pondelok 3. októbra 2016

|Avon Products|

Zdravím vás,
po menšej prestávke som tu opäť s ďalším článkom. Tentoraz si ukážeme zopár nových produktov od Avonu, ktoré som si vyskúšala na vlastnej koži. Ako vždy, aj tentoraz sa tu nájdu nejaké tie hity, ale aj jeden produktík, ktorý ma až tak veľmi neohúril. Tak sa teda pusťme do toho.


Ceruzky na oči som naposledy používala ešte niekedy v období puberty. Čierna ceruzka bola po špirále najdôležitejšou súčasťou mojej kozmetickej výbavy a bez olinkovaných očí z vrchu aj spodu som kedysi ani nevyšla z domu. Potom som sa ceruziek nedotkla pekných pár rokov a až teraz som im prišla na chuť opäť. Samozrejme, v dnešnej dobe som za menej excentrické líčenie oproti minulosti a obojstranná linka Glow Kajalstick v odtieni Warm Sand je na to ako stvorená. Na jednej strane sa nachádza tmavo hnedá kajalka, s ktorou sa veľmi pekne pracuje. Dobre sa blendí a za pomoci štetca sa ňou dá vykúzliť aj pekná mačacia linka. Aby som oči trochu rozjasnila, môžem si dopomôcť druhou stranou tejto kajalky, ktorá má nádych šampanského a dá sa v prípade nutnosti použiť aj ako rozjasňovač.


Ďalší produktík u mňa pochodil už o niečo menej. Ide o korekčnú tyčinku Ideal Flawless CC v žltom prevedení, ktorá by mala korigovať tmavé kruhy pod očami. Na tento produkt som bola obzvlášť zvedavá, pretože korektory ja ozaj môžem a bez nich sa už nezaobídem. No potom prišlo menšie sklamanie. Tyčinka je veľmi tuhá a kriedová, kvôli čomu mi zalieza do vrások a musíte s ňou mať veľmi ľahkú ruku, aby ste to neprehnali. Jej finiš sa mi bohužiaľ nepáči, nerozotiera sa ako som čakala. Dúfala som, že bude mať príjemnú maslovú textúru, no bohužiaľ sa moje očakávania nenaplnili. Čo sa farby týka, tá je v poriadku. Pekne rozjasní či už okolie očí, alebo oblasť pod obočím, avšak s tým krytím u mňa tiež nepochodí. Na rozjasnenie sa teda dá použiť, ale ako prostriedok na zakrytie kruhov podľa môjho názoru vôbec.


No a na záver to najlepšie. Avon Glow ružové pero v odtieni Caribbean Coral. Myslela som si, že pôjde o jeden z tých pomádových produktov, ktoré budú len slabo viditeľné a viac hydratačné, no nakoniec sa z toho vykľulo niečo úplne iné. Spočiatku som si myslela, že mi tento rúžik nesadne, pretože má v sebe mierne zlatistý nádych, vďaka ktorému sa ale úplne krásne vyníma na opálenej pleti. Pery nevysušuje, no nemá ani klasickú balzamoidnú konzistenciu, Pravdepodobne vďaka čomu drží na perách celkom dlho. Dobrý dojem z produktu vo mne vyvoláva aj jeho krásna ovocná vôňa. Za mňa má tento produkt teda veľký palec hore a odkedy ho mám, používam ho v jednom kuse a je v mojej kabelke už stálou súčasťou.




Aké sú vaše skúsenosti s týmto produktami?
Má niektorá z vás na ne iný názor?
Podeľte sa oň s nami dole v komentároch ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára