pondelok 5. decembra 2016

|Drobnôstky z dmka|

Zdravím vás,
je sobota podvečer a ja sedím v kuchyni, pečiem palacinky s hruškovo škoricovým topingom, počúvam koledy a rozmýšľam nad tým, akým príspevkom by som vás mohla potešiť. Už je tomu nejaký ten mesiac, čo som sa mala zúčastniť eventu, ktorý usporiadali dievčatá z dmky, no bohužiaľ pracovné povinnosti mi v tom tak trochu zabránili (neverila by som, že niekedy niečo také poviem, ale predsa, je zo mňa busy woman :D). A tak aby ma aspoň trochu potešili, poslali mi krásny balíček plný fajnových kozmetických produktov. Keďže ide o veľmi cenovo rozumnú dekoratívku, myslela som, že by vás mohlo zaujímať, ako dopadlo testovanie týchto produktíkov a aké boli prvotné dojmy.



Ako vždy, dievčatá si dali na balíčku ozaj záležať. Krásna personalizovaná krabička a vo vnútri prekvapenie previazané mašľou. No kto by odolal, že? Okrem toho ma potešili aj milým listom, ktorého obsah si však nechám pre seba ;)



Po rozviazaní mašle sa mi naskytol takýto krásny pohľad. Ako iste viete, na dekoratívku si potrpím a v poslednej dobe dosť holdujem drahším kozmetickým značkám. No na testovanie týchto cenovo prijateľnejších produktov som sa veľmi tešila a musím povedať, že som tu našla aj zopár pokladov, ktoré ma super mega pozitívne prekvapili svojou kvalitou a efektom, aký som nimi pri líčení dosiahla. Prejdime si teda jednotlivé produkty.




Od značky Alverde som už veľmi dlho nič neskúšala a musím sa priznať, že som nikdy nebola jej fanúšik. Sama neviem, čo mi na nej nereže, ale proste ma nejako neláka. Na vyskúšanie som v balíčku dostala štyri produkty tejto značky. Keďže mám balzamov na pery doma neúrekom a nechcelo sa mi zbytočne rozbaľovať ďalší, rozhodla som sa, že tento s granátovým jablkom niekomu radšej podarujem a urobím tak trochu radosti nie len sebe.
S hnedou maskarou som doteraz nemala žiadne skúsenosti, takže som bola veľmi nadšená, že môžem vyskúšať Alverde maskaru Nothing But Volume. No bol to jeden z tých produktov, ktoré ma dosť sklamali. Keďže ide o hnedú maskaru, bolo pochopiteľné, že nebude na riasach tak výrazná ako čierna, no s mojimi riasami neurobila takmer nič. Trochu ich predĺžila, ale nepozorovala som žiaden objem, žiadny wau efekt, proste to vyzeralo, akoby mali moje prirodzené riasy len trochu lepší deň.
Zato ďalší produkt u mňa pochodil už o niečo lepšie. Kajalová linka v odtieni 11 Anthrazit, je úplne fantastická. Táto tmavo šedá ceruzka je proste skvelá, má krásnu sivú farbu a ak nemáte radi čiernu, ktorá niekedy vyzerá príliš tmavo, táto je perfektnou voľbou či už na nosenie cez deň alebo aj na večer do mesta.
Posledným produktom od Alverde je rúž na pery Anti Aging Lipstick v odtieni 52 Primrose, čo je nádherná tlmená ružovka. Je to presne typ farby, ktorý svedčí mojej bledšej pleti, no zároveň nevyzerá príliš mŕtvolne a mdlo. S týmto produktom som ozaj spokojná a musím sama seba pokarhať zato, že som tieto rúže nevyskúšala už skôr. Pery krásne hydratuje a dodáva im veľmi šťavnatý a zdravý vzhľad.



Gumičky do vlasov strácam jedna radosť, takže vždy sa hodia nejaké tie nové. Náušničky nosiť nemôžem, no mamina si už na tieto robila zálusk, takže viem, kde nájdu svoj nový domov. V balíčku som našla aj odličovacie tampóny, ktoré sú už prednasiaknuté produktom na odlíčenie. Sú dosť olejovité a po ich použití som mala celé oči mastné, čo bolo dosť nepríjemné. Odličovače na olejovej báze nemám veľmi rada, pretože mi dráždia oči, takže aj tento produkt poputuje niekam ďalej, kde ho využijú oveľa lepšie ako ja.




Kozmetika She je ďalšou značkou, ktorej som nikdy neholdovala. Jej obaly ma vždy dosť odrádzali, a hoci ceny majú veľmi dobré, nikdy som od nich nič nevyskúšala. Laky na nechty ma preto prekvapili svojim prekrásnym obalom, ktorý museli zjavne zmeniť. A tie farbičky, och, veď sa na ne pozrite!!! Hotová jesenná dokonalosť! Laky majú príjemnú, tekutejšiu konzistenciu, širší štetec, takže sa jednoducho nanášajú a kryjú perfektne už v prvej vrstve. Mínusom je však ich výdrž, ktorá je veľmi slabá. Aj s použitím podkladu a topcoatu sa mi začali odlupovať už po jednom dni, čo ma dosť sklamalo. Ozaj veľká škoda. No určite sa nájdu dievčatá, ktoré s nimi problémy mať nebudú.




Ale týmto to ešte nekončí. Úplne najväčším prekvapením bola pre mňa maskara False Lash Wonder, ktorá s mojimi riasami robí fakt divy. Nie lenže ich krásne predĺži, ale ich aj zahustí a tie vďaka nej vyzerajú veľmi bábikovsky. Kamarátka sa ma pýtala, či mám umelé mihalnice a to sa mi nestalo už veľmi dávno. Farba nie je extrémne čierna, no vďaka umelej kefke sú krásne prirodzené a rozčesané.
Pozitívnym prekvapením bolo aj quatro tieňov na oči v prekrásnych fialových odtieňoch. Nie sú veľmi výrazné a trochu síce prášia, no majú peknučký, tlmený nádych do levanduľova a finiš stojí ozaj zato. Obyčajne takýmto farbám neholdujem, no zistila som, že mi veľmi idú k farbe mojich očí, ktorá je do hnedo-zelená. Vrelo ich teda odporúčam vyskúšať a v kombinácii s maskarou je to jedna topka.
Ani púdrik nie je na zahodenie. Pekne pleť zmatní a nevyzerá na nej hrubo a ťažkopádne. Ďalší skvelý tip, ak hľadáte nový púdrik do kabelky.
Posledné dva produkty si cestu k môjmu srdcu bohužiaľ nenašli. Lesky nemám vo všeobecnosti rada. Len málo ktoré mi nevadia a tieto sú pre mňa stelesnením toho, čo na nich ozaj neznášam. Farbičky sú veľmi pekné, jeden je viac priesvitnejší s jemným leskom, zatiaľ čo druhý má v sebe trochu viac farby, bohužiaľ sú oba strašne lepkavé a mala som obrovský problém dať ich dole aj s odličovačom. Ešte aj potom sa mi celé pery lepili, akoby som na nich mala natretí kanagón. Tieto produkty majú teda u mňa veľké NIE!



Tak čo poviete na túto nádielku?
Ktoré produkty zaujali vás?
A aké sú vaše skúsenosti so spomínanými značkami, prípadne produktami?
Svoje postrehy píšte do komentov. Budem veľmi rada ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára