štvrtok 9. februára 2017

|Horúca novinka od Baley|

Určite to poznáte, keď potrebujete nejaké základné hygienické veci do domácnosti a pritom natrafíte aj nato, čo vlastne nepotrebujete. No je to nové, pekné a tak očarujúce, že to tam nemôžete nechať. Presne to sa mi stalo na mojej poslednej návšteve dm drogérie, kde som šla kúpiť fakt len nejakú ústnu vodu, no potom na mňa z regála vykuklo jedno prekrásne baleníčko a už aj so mnou poputovalo domov. 



Pena na ruky "Kvetový zázrak"...hmm...zaujímavá myšlienka. Spočiatku som si nebola istá, čo to vlastne je a chvíľu som si myslela, či to teda nebude nejaký druh mydla, no potom som si pozornejšie prečítala etiketu a zistila som, že je to v podstate krém na ruky. A kto by nechcel mať doma asi desiaty krém na ruky, že? Ja teda rozhodne áno, pretože...a prečo vlastne nie! :D Jednoducho som ho musela vyskúšať.



Pena obsahuje Aloe vera, ktorého pozitívne účinky určite všetci dobre poznáme. Ako Balea píše, táto ingrediencia by mala zabezpečiť nie len ošetrenie pokožky našich namáhaných rúk, ale taktiež ju aj upokojovať v prípade podráždenia, čo sa podľa mňa ozaj hodí v týchto chladných mesiacoch, kedy sú naše ruky vystavované veľmi nepríjemným mrazom. 
No okrem aloe v ňom nájdete aj avokádový olej a olivové maslo, ktoré sú ďalšími vítanými zložkami, vďaka ktorým je pokožka chránená pred vysušovaním.




Pena sa nachádza v ozaj prekrásnom balení, ktoré ma chytilo ako rybku na háčik. Tvar balenia je totožný s iným krémom, ktorý už dm má vo svojej ponuke dlhšiu dobu a ktorý som okúsila taktiež, no musím sa priznať, že toto balenie preferujem omnoho viac, pretože má tak krásny romantický a jarný nádych. Ozaj vydarené!
Čo na produkte oceňujem, a za čo mu dávam popri balení plných sto bodov, je praktická pumpička. Tá sa mi osvedčila hlavne večer, keď už prakticky po tme sápem po kréme na ruky. Stačí jeden strek a celé ruky sú krásne nakrémované.
Ale môže byť balenie krásne, keď je produkt oničom, všakže? Lenže v tomto prípade mi sadol aj ten úplne dokonale. Má prekrásnu kvetinkovú vôňu (škoda len, že na obale nie je uvedené o aké kvietky ide, pretože rada sa o tomto vždy dočítam) a veľmi jemnú, hebkú (ak to tak môžem nazvať) konzistenciu. Nepovedala by som, že ide úplne o penu, pretože stále je to podľa mňa viac krémová konzistencia, no oproti klasickým krémom je o dosť ľahšia a nadýchanejšia. Krémik sa rozotiera ako masielko, okamžite sa vstrebáva a čo oceňujem, je to, že nezanecháva ruky mastnými a nespôsobuje na nich žiaden nepríjemný pocit, pretože to fakt nemusím. Ruky sú po použití tejto peny krásne hladké a pozorovala som aj to, že sú omnoho menej popraskané, čím dosť trpím hlavne teraz v zime.




A čo vy? Skúšali ste už tento zaujímavý produktík? Musím ešte raz vyzdvihnúť to famózne balenie (a nie nie som nijako sponzorovaná, aby som ho toľko ospevovala, len sa mi naozaj neskutočne páči), ale v neposlednej rade aj samotný produkt, ktorý vám vrelo doporučujem vyskúšať. K dostaniu je pravdepodobne v akejkoľvek predajni dm drogérii (ak teda nie je náhodou vypredaný) za cenu cca 2€/150ml.



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára