piatok 10. marca 2017

|dm Bio Potraviny|

Ešte pred Vianocami som z dmka obdržala jedno veľké prekvapenie v podobe boxu, ktorý tentoraz neobsahoval žiadnu kozmetiku, ale bio potraviny. Bolo to veľmi milé prekvapko, ktoré ma naozaj potešilo, pretože síce som o potravinách, ktoré dm drogérie ponúkajú vedela už dávno, no nikdy som im nevenovala špeciálnu pozornosť. Preto som rada, že som konečne mohla vyskúšať niečo nové a neobkukané. Potraviny mi prišli veľmi vhod v jedno sobotňajšie poobedie, kedy som musela pracovať z domu a moja chladnička zívala prázdnotou, keďže na nákupy nebolo času. A tak som si mohla urobiť aspoň rýchle jedlo v podobe zeleninových tortelín s bolognese omáčkou.



Cestoviny patria k mojim najobľúbenejším jedlám, jednak preto, že sú veľmi chutné, no navyše sú ozaj rýchle na prípravu. Ak k tomu pridáme už predpripravenú omáčku, ktorú stačí len ohriať, máme na svete celkom dobré jedlo. Až teraz ma napadlo, že ani neviem, koľko omáčok vlastne dmko vo svojej ponuke má (musím to napraviť najbližšie, keď sa v niektorej drogérke ocitnem, pretože na stránke som nenašla žiadne info ani o cenách), no mne sa do rúk dostali dve a to klasická paradajková, ktorú si šetrím pre prípady núdze a vegetariánska, teda zeleninová Bolognese, ktorú som už stihla ochutnať a výsledok bol prekvapivo veľmi chutný.





Omáčky sú ozaj výborné, husté, plné chuti a vždy si ich viete ešte prípadne dotvoriť nejakým tým mäskom, syrom alebo zeleninkou. Ak však nič z toho poruke nemáte, tak ako to bolo u mňa, dá sa vďaka nim pripraviť v celku príjemný obed, ktorý je na svete za menej ako 15 minút. K tomu som samozrejme uvarila cestovinky v podobe tortelín plnených zeleninou, ktoré boli taktiež veľmi chutné, nelepili sa, nerozvarili sa a voňali priam božsky. Môjmu hladoškému brušku ulahodili priam dokonale.




Musím sa priznať, že nie som bohvie aká kuchárka, no ak mám čas a chuť, varenie ma baví a rada improvizujem. Málokedy sa držím receptu a často sa mi stáva, že jednoducho vojdem do shopu a nakúpim potraviny len tak od brucha, o ktorých si myslím, že sa k sebe hodia a potom z nich doma niečo vykúzlim. Ešte nikdy som však nenavarila niečo, čo by nechutilo mne alebo môjmu priateľovi, či spolubývajúcej. Milujem čerstvé potraviny, fajnové mäsko, zeleninku a všetko okolo toho, takže len veľmi sporadicky siaham po hotových jedlách alebo predpripravených potravinách. Napríklad aj paradajkovú polievku robím radšej z čerstvých paradajok, než by som kupovala nejaké omáčky, či paradajky v konzerve. No raz za čas padne dobre, ak nemusíte nad varením príliš premýšľať, ak ste zaneprázdnený, prípadne vás skolí choroba a nechce sa vám tráviť dlhé hodiny pri sporáku, pretože na to nemáte energiu. V takom prípade sú potraviny ako tieto z dmka darom z nebies.




V boxe sa navyše okrem samotných potravín nachádzalo aj denko a vareška, čo ma prekvapilo a potešilo, pretože čím som staršia, chovám sa ako typická žena gazdiná a dokážem oceniť takýchto pomocníkov omnoho viac.





A aké sú vaše skúsenosti s bio potravinami z dm drogérii?
Máte nejaký dobrý tip na skvelý produkt, na ktorý nedáte dopustiť?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára