piatok 21. júla 2017

|Dear reader...|

Po týždni dovolenkovania som tu zas a konečne som vám chcela priniesť nejaký nový článoček, no čo to nevidím. Je niečo po polnoci a tak mi spočiatku neodpína, čo sa deje. Celá moja stránka vyzerá rozbombardovane, samé šialené odkazy a tak ju skúšam refrešnúť znova a znova, no stále sa nič nedeje a vyzerá to rovnako strašidelne. Tak začínam investigovanie, o čo teda ide a zistím, že problém je v celku veľmi jednoduchý, no musím si za neho zaplatiť?! Ako vážne? Photobucket, ktorý som využívala roky pre môj blog na bannery a sprostredkovanie fotiek, začal svoje služby spoplatňovať. A to ma ale naozaj dožralo. Oni si akože vážne myslia, že im niekto zaplatí takmer 400$ ročne za ich predplatený plán?! No sú už ľudia normálny? Takže namiesto nového článku, ktorý som mohla dnes pre vás pripravovať, musím hľadať alternatívu, ako vyriešiť tento otravný problém aspoň do času, kým pre blog vybavím vlastný hosting. Už dlhšie sa pohrávam s touto myšlienkou, pretože ma blogovanie už nebaví tak ako kedysi a jednou z príčin je, že mi blogspot neposkytuje toľko kreatívnej voľnosti, akoby som chcela. Ešte to nejaký čas potrvá, pretože najprv si musím urobiť určitý prieskum, čo to bude všetko obnášať, no rada by som vám prinášala lepší a kvalitnejší obsah dúfajúc na novej stránke.
Takže sa vám za akékoľvek nepríjemnosti veľmi ospravedlňujem a budem sa snažiť dať to čo najskôr do poriadku.
Na dnes iba toľko teda. Želám vám krásny nadchádzajúci víkend :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára