pondelok 27. novembra 2017

|Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye|

Zdravím vás, tentoraz po ozaj veľmi dlhej pauzičke. Dôvodov tejto odmlky bolo hneď niekoľko, ale ten najväčší a asi aj najstresujúcejší bol, že som sa sťahovala konečne do svojho, čo obnášalo kopec rôznych vybavovačiek pred, ale aj po a hoci ešte stále nie je všetkému koniec, momentálne sedím za svojim novým písacím stolom, vo svojom novom príbytku a tak som si povedala, že je konečne načase, aby som niečim prispela aj na blog. Keďže som momentálne tak trochu (trošku dosť) v šetriacom móde, snažím sa obmedziť kúpu nepotrebných produktov, ktoré aj tak neskôr len porozdávam a investujem svoje ťažko zarobené peniažky radšej do vecí, ktoré reálne využijem, potrebujem a bez ktorých sa nezaobídem. K jedným z takýchto produktov u mňa jednoznačne patrí dobrý korektor, pretože povedzme si, už nemám dvadsať a tie kruhy pod očami len tak samé od seba nezmyznú. Preto ich každé ráno musím zakamuflovať, čo sa mi v poslednej dobe dosť darí za pomoci Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye korektora. Poďte sa teda so mnou pozrieť na to, prečo ho tak milujem a v čom vidím jeho najväčšie výhody.



Produkt je na trhu už pár rôčkov a ja som sa k nemu konečne dostala začiatkom tohto roka v UK, kedy sme o ňom ešte ani nechyrovali. No zrazu sa dostal aj k nám, začo som ozaj vďačná, pretože si to bez neho už predstaviť neviem. Vo svete sa teší veľkej obľube, takže bolo pochopiteľné, že som ho chcela skúsiť tiež. Nájsť produkt, ktorý funguje a ešte k tomu za nízku cenu, je ťažké, no nie nemožné a drogérkové značky akou je aj Maybelline, sa každým rokom zlepšujú. Korektor má na svojom konci hubičkovitý aplikátor, ktorý veľa ľudí neznáša, pretože je to vraj nehygienické. Mne osobne to vôbec neprekáža, pretože korektor používam len ja a vždy len na očistenú pleť. Okrem toho na jeho rozotretie aj tak používam štetec alebo hubku, čiže v tomto nejakú nevýhodu nevidím. Má veľmi ľahkú konzistenciu, nie je úplne tekutý, no ani príliš hutný a krásne s pleťou splynie. Okrem toho sa s ním veľmi dobre manipuluje a nezalieza do vrások, čo je ozaj super.




Čo mne osobne na produkte vyhovuje veľmi, je spôsob, akým ho viete dostať von z obalu. Stačí len zakrútiť hornou časťou a je to. Na jeden klik dostanem von toľko produktu, koľko mi stačí na nanesenie pod jedno oko. Zisťujem, že je ozaj ťažké opisovať fungovanie tohto produktu, takže dúfam, že ste ma aspoň trochu pochopili. Každopádne tento mechanizmus umožní spotrebovať korektor do poslednej kvapky a v obale tak neostane nič na zmar, ako som sa nedávno presvedčila. Pri každodennom používaní mi vydržal zhruba od mája a to už je čo povedať.



Veľkú nevýhodu však vidím v dostupnosti odtieňov. Nude a Light sú jediné dva, ktoré som u nás zatiaľ videla a hoci som svetlejšej pleti, odtieň Light je podľa môjho názoru stále dosť tmavý pre omnoho väčšie bledule než som ja. Môj najväčší problém s korektormi z drogérie bol vždy ten, že väčšina mala ružovkastý podtón, ktorý mojej pleti absolútne nevyhovuje, takže som ozaj rada, že podtón The Eraser Eye je viac do broskyňova. Vďaka tomu vyzerá na mojej pleti veľmi prirodzene a to je jeden z najdôležitejších atribútov, ktoré pre mňa dobrý korektor musí spĺňať.



Jeho cena sa u nás pohybuje okolo 8€, no na notino.sk ho zakúpite za jedinečných 5,90€, takže ak vás produkt zaujal aspoň trochu, určite sa na neho mrknite. Prípadne ak máte nejaké iné skúsenosti a dojmy, dajte mi vedieť v komentoch. Rada si prečítam vaše názory ;)



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára