sobota 1. decembra 2012

Studded Fashion

V septembri som vám priniesla článok o vybíjanej móde. Dnes by som chcela tento príspevok o niečo málo rozšíriť.



Ak máte doma kus oblečenia, ktoré má malú dierku alebo fliačik a ktorého sa aj napriek tomu neviete vzdať, môžete ho zamaskovať a zároveň oživiť vďaka cvokom (studs). Dajú sa použiť prakticky na čokoľvek, len si musíte dať pozor, aby oblečenie nebolo z príliš jemného materiálu, lebo by ste ho mohli ľahko potrhať.
Ja som sa rozhodla pre zamaskovanie fliačika od peroxidu na mojom obľúbenom tričku, ktoré mi bolo ľúto vyhodiť. Vyzerá lepšie ako predtým a som nadšená, že ho môžem opäť nosiť :)



Ďalšie nápady, ktorými sa môžete inšpirovať:

Aj vaše nechtíky môžu byť vybíjané. Budete vyzerať ako rocková hviezda.


Takéto tričko si môžete vyrobiť aj samy. Chce to len trocha času a trpezlivosti.





Ak máte nejaký svetrík, ktorý už nenosíte, oživte ho pár cvokmi a bude ako nový.






XO, Nicka




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára