sobota 21. septembra 2013

The Memories

Spomienky sú prekrásna vec a najlepší suvenír, aký si človek môže odniekiaľ doniesť. Nikto vám ich nikdy nevezme, nikam ich nemožno zapotrošiť a vo väčšine prípadov ich ani nezabudnete. Rada spomínam na rôzne príhody z detstva, či dovolenky, ktoré som strávila s rodinkou, čo ma často povzbudí, ak mám zlú náladu. No okrem vlastnej hlavy si spomienky rada uchovávam aj vo forme fotografií, pretože často sú na nich zachytené tie najkrajšie okamžiky. V dnešnej dobe digitálnych fotoaparátov si už len málo kto necháva fotky "vyvolať". Fotíme tak veľa, že ich tlačenie by bolo možno až nenormálne a tak ich máme uložené vo svojich pc alebo notebookoch. Je to jednoduchšie a hlavne lacnejšie. No ja si, aj napriek tejto vymoženosti, raz za čas rada pozriem fotky v hmotnej verzii a preto si aspoň zopár obľúbených obrázkov nechám vytlačiť nejakou firmou na internete.


Nedávno som, aj vďaka blogerke Lenke, objavila stránku memories.sk, kde ponúkajú tlač fotografií v rôznych formátoch, za veľmi rozumné ceny a dokonca mávajú aj rôzne zľavy a akcie. Na tejto stránke sa mi zapáčil predovšetkým jeden druh fotiek, pretože je dosť nevšedný a zároveň veľmi in. Ide o fotografie s textom. Veľkosťou a štýlom vyzerajú ako staré polaroidky, no na spodnú časť si viete dať napísať nejaký vami zvolený krátky text.


Objednávku som robila v nedeľu, no a vo štvrtok som už fotky mala doma. Posielajú ich len na dobierku a poštovné je uvedené podľa hmotnosti objednávky.
A tieto sú moje najobľúbenejšie.








A túto fotku mi poslali ako bonus/poďakovanie. Bola úplne na vrchu, preto som sa zľakla, že mi omylom poslali iné fotky :D


V konečnom dôsledku sú fotky veľmi vkusné, milé a doslova som si ich zamilovala. Už len nájsť pre nich vhodné umiestnenie :)

Tak ako? Čo na ne hovoríte?

XO, Nicka



your photo name

4 komentáre:

  1. Naozaj krásne. Pripomínajú mi tie z amerických filmov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prave preto sa mi tak pacili, ze su take nezvycajne :)

      Odstrániť
  2. krásne fotky :) aj ja by som už nejaké mala vyvolať :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musim sa priznat, ze som to dlho zanedbavala, ale ked som si spomenula, kolko fotiek na pc mam a ak by sa nedaj boze nieco stalo, tak o vsetko pridem, lebo nie vzdy sa mi chce zalohovat :D

      Odstrániť