pondelok 10. marca 2014

|Fann Haul|

Aký ste mali víkend? Ten môj bol úplne perfektný. Boli sme s partiou v Tatrách a mali sme sa úžasne. Počasie vyšlo na jednotku, bolo príjemne teplúčko, hory nádherné, vzduch svieži, spoločnosť fenomenálna. Domov som došla unavená, no zároveň strašne oddýchnutá a nabitá novou energiou, ktorá mi dúfam vydrží do konca týždňa, pretože ma čaká veľa práce. V piatok sme ešte pred odchodom rýchlo skočili do Fannka pre novú špirálu, no a samozrejme neostalo len pri nej. V dnešnom príspevku vám teda ukážem, čo som si kúpila, no neočakávajte žiadne swatche ani nič podobné, pretože chystám samostatné recenzie ;)



Takže začnem tým, po čo som sa pôvodne do obchodu vybrala. Dlho som túžila po špirále L´Oréal, o ktorej som počula, že je vraj úžasná a dosť dlho vo mne tá zvedavosť hlodala. Na fotke nemám odfotenú kefku, pretože fotila som na rýchlo pred odchodom a rozbaľovala som ju až deň po tom, no recenzia určite bude a prezradím len toľko, že je to asi najlepšia špirála, s akou som sa zatiaľ stretla.



No a pri rýchloprezeraní stojanov, k čomu som bola časovo nútená, som naďabila na značku Bourjois, ktorá bola v 25% zľave a to ma nenechalo chladnou. Keďže som Color Boost chcela už tiež nejakú dobu vyskúšať, už aj som swatchovala a stála pri pokladni s novým krajónom v nádhernej ružovo-broskyňkovej farbičke.


Suma sumárum, nákup ani nie za 5 minút, ktorý, ako sa po celo víkendovom skúšaní, zdá byť veľkým úspechom. A k tomu som ešte dostala dve vzorečky parfémov, ktoré ma vždy potešia a tento raz ešte o to viac, že vôňu Féerie od Van Cleef & Arpels zbožňujem a táto vzorka je dokonca aj s rozprašovačom, takže sa perfektne hodí do kabelky :)

Máte skúsenosti s niektorými zo spomínaných produktov? 

Prajem vám krásny nový týždeň :*


your photo name

2 komentáre:

  1. na tu ceruzku na pery si veľmi rada prečitam recenziu a tiež ako vyzera na perach taketo marhuľkove odtiene sa mi velmi pačia a vyhladavam ich:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je fakt pekna a aj celkom dobra, oproti Astoru mozno o nieco lepsia. Recenzia bude, no najskor niekedy cez vikend lebo tento tyzden je strasny blazinec, ale som rada, ze ta to zaujima a urcite ta nesklamem ;)

      Odstrániť