utorok 20. mája 2014

|Bioderma Sensibio AR BB krém|

Pred takými desiatimi rokmi som na používanie make upu ani nepomyslela. Musela som si vystačiť so špirálou a ceruzkou, sem tam nejakými tieňmi, pretože iné by mi mamina ani nedovolila, za čo som jej v podstate teraz aj vďačná. No dnešná doba je iná, všade chodia mladé baby s hrubou "omietkou" a často nevyzerajú, že majú viac než šestnásť rokov. I keď sa vraví, že make up je dobrý, pretože pleť počas dňa chráni, v takomto mladom veku je to určite kontroverzné. No dnešná doba už ponúka aj alternatívy, ktoré predstavujú menšie zlo a podľa mňa sú BB krémy jedny z tých menej škodlivých. Dnes vám v krátkosti opíšem Sensibio AR BB krém od Biodermy, ktorý mi leží doma už nejakú dobu a ktorý s obľubou používam.

BBčko je vhodné hlavne pre citlivú pleť so sklonmi k sčervenaniu. Malo by pleť zjednotiť, upokojiť a zároveň hydratovať. Obsahuje SPF 30 a k dispozícii je jeden univerzálny odtieň.


Balenie je jednoduché, typické pre Biodermu, čo mám rada. Je však podľa mňa aj veľmi praktické a to z dvoch dôvodov. Väčšina BB krémov, make upov je buď celá okrúhla, alebo má okrúhli aspoň koniec tuby a keď chce človek takýto produkt vopchať do kozmetickej taštičky, napríklad ak sa chystá na dovolenku, tak je to dosť otravné. Zaberá totiž zbytočne kopec miesta. Táto tuba je však plochá a ľahšie skladovateľná.
Taktiež má praktický dávkovač, z ktorým si vytlačíte potrebné množstvo produktu a ešte nikdy sa mi nestalo, aby krém vytiekol sám od seba.


Samotný produkt je dosť tmavý s orandžovým podtónom, čo podľa mňa veľa bleduliek odradí a hoci nepatrím k bohvie ako tmavým typom, s farbou mojej tváre sedí veľmi pekne, i keď s krkom veľmi nie, ale ten mám vždy extrémne biely :D Konzistenciou je tuhší, pripomína mi trochu BBčko od Nivei (aj vôňou). Rozotiera sa však veľmi ľahko a fľaky nerobí (aspoň mne teda nie).


Celkové hodnotenie:
Tento BBkrém je jeden z tých lepších s ktorými som sa stretla. Hlavne mám z neho lepší pocit, pretože ide o lekárenský produkt. Pleť mi nijako nevysušuje, je fakt po celý deň hydratovaná a krásne zjednotená. Rozotiera sa ľahko a čo sa krytia týka, tak zakryje aj menšie nedostatky, ale určite netreba čakať zázraky. Za veľkú nevýhodu považujem odtieň, ktorý je univerzálny a podľa mňa dosť tmavý a taktiež cenu, ktorá sa pohybuje okolo 18€, čo je dosť. Jeho kúpu však vôbec neľutujem a som rada, že Bioderma spravila akciu, vďaka ktorej som mohla krém vyskúšať za jedinečné 4 eurá. Na leto, kedy nerada nosím veľa make upu bude úplne ideálny.

Líčenie:





Dúfam, že sa vám recenzia ako aj líčenie páčilo ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára