pondelok 31. októbra 2016

|Úlovky z Londýna|

Zdravím vás a vítam u ďalšieho článku. Tie z vás, ktoré pravidelne sledujú môj instagram isto vedia, že som nejaký ten týždeň dozadu navštívila Londýn. Bola to moja prvá návšteva Veľkej Británie a bol to ozaj neskutočný zážitok, na ktorý budem spomínať ešte dlho. Dôvodom môjho pobytu nebol ani tak Londýn samotný, ako fakt, že tam žije moja láska. Boli sme si spolu pozrieť mesto, ktoré na mňa urobilo o to väčší dojem, že som ho prešla s človekom, ktorého nadovšetko milujem. No ako inak, nemohla som vynechať ani nákupy a tak sa mi podarilo si z tejto cesty priniesť aj niečo pekné na potešenie oka i duše. Poďte sa teda pozrieť so mnou na úlovky, ktoré som si z tripu doniesla.




Táto krásna knižôčka ma čakala už po príchode do Londýna. Môj drahúšik ma zjavne dobrú pamäť a vie, čo mám rada, začo mu neskutočne ďakujem. Kniha s názvom Bloom je akousi autobiografiou mojej obľúbenej youtuberky Estée Lalonde, ktorú veľmi obdivujem a sledujem už niekoľko rokov veľmi pravidelne. Keď som sa dozvedela, že pôjdem do Londýna, okamžite som vedela, že sa po nej musím poobzerať v nejakom kníhkupectve, no miláčik ma tak trochu predbehol.
Číta sa veľmi dobre, je plná súkromných fotografii, píše v nej o svojich problémoch s tzv. "anxiety", o svojej rodine, o tom, ako sa presťahovala za láskou do Londýna až z ďalekej Kanady a množstve ďalších zaujímavých vecí. Vedela som, že Estée je obdivuhodná, no po načatí tejto knihy som si k nej našla ešte väčší obdiv a teším sa, až knižku prelúskam celú.




Ďalej som si priniesla zopár veľmi náhodných maličkostí, ktoré sa môžu zdať niekomu ako totálna somarina, no ja z nich mám vskutku veľkú radosť. Euthymol je jedna z klasických zubných pást, ktorá sa v UK predáva už niekoľko desaťročí. Má veľmi charakteristickú, silnú mentolovú vôňu, za ktorú môže obsah thymolu v tejto pastičke. Musím vás upozorniť, že to nebude vhodný produkt pre každého, pretože veľmi štípe a keď mi ju priateľ dával, smial sa a čakal, čo to so mnou urobí. Ja však takéto veci znášam celkom dobre a pastu si neviem vynachváliť.

Deodoranty Mitchum som videla ospevovať viaceré anglické youtuberky, takže bolo pochopiteľné, že som chcela konečne nejaký vyskúšať. Tieto deoše sú fakt lacné a kupodivu aj veľmi účinné. K dispozícii je nie len guľôčková verzia, ale aj tuhá a sprejová, takže na svoje si príde každý.



O značke Soap&Glory som toho počula tiež hodne, takže to bola jedna z prvých vecí na zakúpenie na mojom zozname. Na ceste domov som sa na letisku zastavila v drogérii Boots, kde mali tieto malé, rozkošné krémiky na ruky Hand Food s vôňou bergamotu a ruže. Konečne viem, čo všetci na týchto krémoch vidia. Krém je hutnejšej konzistencie, rýchlo sa vstrebáva, ruky hydratuje perfektne a neskutočne ich prevonia. Dovolím si povedať, že tento krémik je priam dokonalosť. A cena 2,5 libry? To sa ozaj oplatí.

Už na odchode pri pokladni som zbadala mini telové spreje Ted Baker za 3 libry, tak som sa rozhodla, že jeden skúsim. Vôňa nie je nejako výnimočná, no je veľmi príjemná, sviežo kvetinková. Nerada nosievam po kabelkách veľké flakóny s parfémami a tento sprejík má ideálnu veľkosť, navyše sa nachádza v plastovej fľaštičke, takže neváži skoro nič.



Jedným z mojich nákupných cieľov bolo poobzerať sa po štetcoch Real Techniques. Ja viem, som v tejto veci trochu pozadu, ale čo už :D No povedala som si, že je najvyšší čas a hoci som pôvodne mala vyhladnutú len špongiu a expert face brush, nakoniec som neodolala ani sade Multitask, ktorá obsahuje bledovací štetec, štetec na bronzer a púder. Nebudem zachádzať do podrobností, pretože tieto krásky si zaslúžia samostatnú recenziu, nemyslíte?




Pomaly, ale isto sa dostávame ku koncu mojich nákupov. High end kozmetiku milujem a raz za čas si doprajem nejakú tú maličkosť, no už dosť dlho som si nič nekúpila, jednak pretože nemám nejako čas a jednak, že mám tej kozmetiky už toľko, že ma pomaly prechádza chuť kupovať ďalšiu. Charlotte Tilbury je anglická vizážistka, ktorá založila značku s rovnomenným názvom. Strašne dlho po nej na internete poškuľujem a vždy som chcela skúsiť jej krásne rúže z rady Matte Revolution. No a konečne sa mi podarilo k ním dostať. Predavačky v obchodíku boli hrozne milé (veď aby aj neboli pri tých cenách), ochotné poradiť, dokonca mi pomohli s výberom odtieňa. Už na začiatku, keď som si rúžiky obzrela očkom, sa mi veľmi zapáčil odtieň Bond Girl, ktorý vyzeral veľmi vhodne pre mňa, no až po jeho odskúšaní som mohla so sto percentnou istotou povedať svoje jednoznačné áno. Odkedy ho mám, nosím ho každý deň, pretože sa nosí ozaj veľmi pohodlne a vyzerá na perách skvelo. Pôjde o ďalší produkt, ktorý vám niekedy v budúcnosti určite podrobnejšie zrecenzujem.



No a na záver som si nechala najväčšiu lahôdku v podobe parfému Jo Malone. Keďže sa blížia Vianoce a mám za sebou ozaj ťažký rok, rozhodla som sa, že sa odmením parfémom, po ktorom som túžila už veľmi dlho. Z obrovského množstva druhov som sa rozhodla pre Wood Sage & Sea Salt, ktorý mi voňal zo všetkých najlepšie. Veľmi sviežo a nevtieravo. Pamätáte si na voňavku Chuppa Chups v modrom balení? Tak táto vôňa mi ju strašne pripomína. Je to ako moje detstvo vo fľaši.



Zaujalo vás niečo z mojich nákupov?
Ktorú recenziu by ste uvítali najviac?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára