streda 23. januára 2013

DIY Lip Scrub


Zimné obdobie neznášam. Trpia moje vlasy, pleť, pokožka tela a dokonca aj moje pery. Je to proste hrôza. Pery mám neustále vysušené a môžem si ich natierať doslova aj 100 krát denne, aj tak to nepomáha a stále sa mi z nich olupuje vrchná kožička. A k tomu všetkému, keď na to dám rúž alebo lesk, vyzerá to otrasne. Pred pár dňami som začala na internete hľadať nejaký peeling, resp. scrub, ktorým by som odumretú kožičku z pier odstránila. Našla som zopár kúskov, ktoré mali dobré ohlasy, ale poviem vám, že aby som dala za nejakých 25 gramov 10 eur a viac, tak som sa rozhodla, že si taký scrub vyrobím radšej sama. Ušetrené peniažky potom môžem minúť na inú kozmetiku, ktorú si vyrobiť neviem.





Takže ako na to? Je to super easy J
Potrebujete len:
  • 3 čajové lyžičky medu (je len na vás aký)
  • 3 čajové lyžičky cukru (taktiež voliteľné, ja som použila hnedý)
  • pár kvapiek oleja (lepší je olivový)
  • pár kvapiek citrónu
  • prázdnu nádobku


V miske zmiešame všetky uvedené ingrediencie, olej a citrón dáme od oka (tak, aby celá zmes nebola veľmi riedka, ale ani príliš tuhá) a po poriadnom vymiešaní, celú zmes prelejeme do prázdnej, čistej nádobky. Čo sa týka cukru, ak sa vám budú zdať tri lyžičky málo, pokojne pridajte ešte trochu. 


A je to J je to fakt také jednoduché. Stačí už len natrieť a zmyť (alebo zjesť, ako to bolo v mojom prípade J ). Vaše pery budú krásne a jemné.
 Ak by ste sa predsa len rozhodli kúpiť si nejaký ten peeling, tu je niekoľko tipov:

Lush Lip Scrub


Baviphat Apple Jelly Lip Scrub


E.l.f. Lip Exfoliator







XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára