piatok 15. februára 2013

Kolostrum

Ahojky,
tak som tu opäť, možno v poslednej dobe častejšie ako predtým, no za pár týždňov prídu štátnice, tak potom toho bude asi pomenej. V dnešnom príspevku by som vám rada povedala niečo o mojich skúsenostiach s výživovým doplnkom Kolostrum. Ak ste vy alebo vaši blízky často chorľavý, určite si prečítajte nasledujúci článok.



Už niekoľko týždňov sa to všade hemží samými chorými ľuďmi. Rôzne vírusové ochorenia, ako napr. chrípka, sú na dennom poriadku. Ja osobne som bola už od detstva veľmi citlivým človekom, ktorý sa veľmi rýchlo nakazil kadečím. Asi pred dvoma rokmi v zime som dostala zápal pľúc, z ktorého som sa ťažko spamätávala. Mesiac a pol som ležala doma a schytala to aj moja krčná chrbtica. Po vyliečení zápalu som bola chorá zhruba každé dva týždne až do mája a pomaly, ale isto ma to prestávalo baviť. Boli to jedny lieky za druhými, každú chvíľu iné antibiotiká, kvôli ktorým trpel celý môj organizmus a najviac asi žalúdok. Moja mamina z toho bola nakoniec taká zúfalá, až raz prišla domov s týmto výrobkom, o ktorom tuším niekde čítala, alebo jej o tom niekto povedal. Vraj je dobré ho brať aj počas choroby, ale aj preventívne. Tak som si povedala, že horšie to už byť nemôže a začala som pilulky papať presne podľa predpisu. Čuduj sa svete, od vtedy som prvý krát bola chorá možno po pol roku, aj viac a ochorenie ma už nezložilo tak ako predtým. Ďalší polrok som si kúpila ďalšie balenie a tak to ide zhruba dva roky, kedy ho pravidelne beriem v polročných intervaloch. Na to, že kedysi som bývala chorá aj 5 krát do roka, zlepšilo sa to a to o veľmi, veľmi, veľmi veľa :)) Minulý rok som bola chorá asi 2 krát a fakt som sa z choroby vystrábila veľmi rýchlo. Som veľmi vďačná za tento produkt a určite ho budem aj naďalej používať. Práve začiatkom týždňa som opäť vybrala ďalšie balenie, tak dúfam, že všetko bude tak ako má. Kolostrum som odporúčala aj mnohým známym a priateľom a doteraz som na neho nepočula jediný zlý ohlas. Ja používam značku Barny's a zatiaľ som nevyskúšala inú značku a verím, že tak skoro ani nevyskúšam. Nevravím však, že iné nie sú dobré. Len nerada vymieňam niečo staré a osvedčené za niečo, čo nepoznám a nerada riskujem, že stratím benefity toho, čo docielil môj osvedčený produkt.

Dúfam, že ak ste už o tomto výrobku počuli a váhali ste, či ho vyskúšať alebo nie, tak mu po tomto dáte aspoň akú takú šancu. A ak máte akékoľvek skúsenosti, či už pozitívne alebo negatívne, dajte mi vedieť :)

Ešte zopár faktov pre tých, ktorý nevedia, čo Kolostrum presne je :)

Laicky povedané, ide o prvé mlieko, ktoré produkuje dojčiaca krava pred a pár dní po pôrode a vďaka ktorému je posilňovaná imunita teliatka. Je to mliečko plné výživných látok a protilátok typu IgG, IgA a Ig M. Pritom obsahuje iba veľmi zanedbateľné množstvo lakózy a tým je tento produkt vhodný aj pre ľudí s neznášanlivosťou voči laktóze. Môžu ho brať deti aj dospelý.

XO, Nicka



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára