utorok 7. januára 2014

Monnier Fréres

Už dlhšiu dobu som túžila po nejakej dizajnérskej kabelke. Predsa len niet nad krásnu koženú kabelku, ktorá vyzerá dobre a vydrží dlho. Rozhodovala som sa medzi Korsom, Jacobsom a DKNY, a keďže už doma jednu DKNY mám a rovnako aj hodinky tejto značky, voľba bola jasná. Dilemou bolo už len to, odkiaľ kabelku objednať. Predsa len nejde o tašku za 20 éčiek, je to veľké riziko objednávať ich z neznámeho shopu. Taktiež som však nechcela objednávať mimo EU, inak by som mohla platiť veľké clo a to by sa mi nemuselo oplatiť. Spravila som si poriadny prieskum a po dlhšom váhaní som sa rozhodla pre francúzsky e-shop s dizajnérskymi doplnkami Monnier Fréres.


Obchod zaručuje dodanie tovaru do 24 hodín. Ja som objednávku robila počas black friday, preto sa dodanie natiahlo na týždeň. Trochu som sa obávala, ale komunikácia s e-shopom bola bezproblémová, uistila ma, že tovar dostanem čo najskôr, ale v dôsledku veľkého množstva objednávok to nestíhajú. Týždeň prešiel ako voda a kuriér mi konečne balíček doviezol. Za prepravu som zaplatila 12 eur, čo je v celku dobré, ak by som objednávala z Ameriky určite by ma to vyšlo na viac.


Kabelka dorazila zabalená v obrovskej krabici, nádherne previazanej mašľou, vďaka čomu to celé vyzeralo výnimočnejšie. Na balenia som freak, takže týmto u mňa zabodovali.


Môj malý ňufáčik musel celý balík skontrolovať, či dorazil v poriadku :) Po čuchovej kontrole som ho konečne mohla otvoriť.




Vnútro bolo vystlané papierom s názvom e-shopu a v obálke ma čakalo poďakovanie za nákup.


Kabelka bola ešte zabalená v dustbagu, obrovskom vreci, ktoré je skvelé na jej odkladanie, v prípade, že sa nepoužíva.






Za kvalitu fotiek sa veľmi ospravedlňujem, ale kabelku som vybaľovala až večer, do rána by som nevydržala :) Je v čiernej farbe s tmavomodrými bokmi a zlatými detailami. Má veľa miesta, rôzne priehradky a je jednoducho skvelá. Zatiaľ ju nosím skoro stále, takže jej kúpu určite neľutujem a e-shop môžem len a len odporúčať.

XO, Nicka


your photo name

8 komentárov:

  1. wow je krasna! tomu sa hovori dobra investicia!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzera super :) tiez uz dlhsi cas uvazujem nad kupou drahsej znackovej kabelky takze urcite kuknem ten eshop :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskusaj, ja som bola velmi spokojna. Jednak sa mi paci, ze nemusim riesit ziadne clo a jednak aj vyber maju skvely a fotky maju urobene perfektne takze clovek vie, co kupuje :)

      Odstrániť
  3. Skutočne krásna kabelka. Vďaka za tip na e-shop. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je nádherná! přesně takové kabelky mám ráda:)

    OdpovedaťOdstrániť