štvrtok 16. januára 2014

My day

Dnes je to presne 27 rokov, čo moja maličkosť uzrela svetlo sveta :D Že sú narodeniny preceňované? Podľa mňa vôbec nie. Narodeniny máme len raz do roka a každý si zaslúži aspoň jeden deň v roku trochu pozornosti :) Oslavu nijakú špeciálnu nechystám, cez víkend to oslávim tradične s rodinkou, dnes ešte s kolegovcami, no a samozrejme doma s priateľom. A čo sama sebe želám do budúcna? Aby sa mi darilo po pracovnej stránke aspoň tak ako doteraz (aby sa to rozbehlo aj s blogom), aby som mala veľa lásky (čo síce mám aj teraz, ale aby som si ju neprestala nikdy vážiť) a hlavne zdravie, ktoré je pre mňa zo všetkého najdôležitejšie, pretože ak nie sme zdraví, nie sme ani šťastný. Takže tak :) Happy B-day to me :*




your photo name

7 komentárov:

  1. Všetko Najlepšie :)) ♥

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vsetko naj naj naj!

    Pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko najlepšie a nech sa ti splní všetko, čo si praješ. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť