štvrtok 22. mája 2014

|Chanel Les Beiges|

Nikdy som nebola maniak do púdrov. Laky na nechty, v poslednej dobe rúže, možno lícenky, to áno, ale púdre nikdy. Mám dva a aj tie sú pre mňa až až. No keď som zbadala na internete zlatíčko, ktoré vám dnes zrecenzujem a počula o ňom všetky tie chvály, priznám sa, podľahla som. Je to priam módny kúsok, dokonca by som povedala až umelecký, ktorý púta všade pozornosť, už len svojim prevedením. Drahšie kozmetické značky som vždy obdivovala, no nemala som odvahu ich kupovať, ale čím som staršia, zisťujem, že niekedy sa fakt vyplatí mať jeden lepší kúsok, ako desať lacnejších, ktoré nie sú až tak dobré. Jedným z takých je aj púder od Chanelu Les Beiges.

V prvom rade by som však ešte chcela niečo málo k jeho kúpe. Šla som do nemenovanej parfumérie, kde som teda stála už pevne rozhodnutá. Prišiel ku mne predavač, ktorý nemal ani šajnu o odtieňoch (i keď ten mal zmätok asi z toho celého tam) a chcela som sa poradiť lebo som si nebola istá, tak zavolal kolegyňu. Tá bola asi taká milá ako krúpi v lete a celý čas na mňa hádzala "nechápem ako si ty môžeš dovoliť Chanel" pohľady, až som z nej teda bola dosť nesvoja a už som si kúpou taká istá nebola. No nakoniec som mu predsa len dala šancu, využila zľavový kupón a kúpila ho. Čo ma ešte dosť naštvalo bolo, že vždy keď prídem do parfumérie a niečo kúpim, doslova ma zavalia nie len ochotou ale aj vzorkami a k tomuto nákupu som nedostala nič. Vždy ma to proste poteší a rada vyskúšam nové veci a priznajme si to, keď ide človek kupovať niečo do parfumérky, tak sa tam finančne rozšupne. Takže to ma trochu sklamalo. Ale stačilo intra, prejdime k produktu, ktorý mi to nakoniec doma vynahradil.


Ešte pred samotným produktom by som trochu vyzdvihla balenie, nad ktorým sa neprestávam rozplývať ani po dvoch mesiacoch. Veď uznajte sami. Do-ko-na-losť!!! Ach....Klasický Chanel bol vždy čierny, no táto kolekcia je smotanovo čierna, čo jej dodáva istý štýl a nový šmrnc. Okrem toho obsahuje aj zamatové puzdierko, vďaka ktorému púdrik nie je taký ocapkaný. Proste zaslúžil si takýto lepší image. Klaniam sa výrobcom, že stvorili túto nádheru :)


Vo vnútri sa nachádza zrkadielko, bez ktorého by to ani nešlo, plus štetec, ktorý je na moje prekvapenie aj celkom použiteľný v prípade nutnosti. Je fakt veľmi jemnučký. Avšak doma preferujem štetec väčší.

Produkt sľubuje zdravé rozjasnenie pleti, pričom by ste ho nemali ani postrehnúť. Okrem toho obsahuje ochranný faktor 15 a strednú ochranu proti slnku (PA++). V balení je 12g produktu.


V prvom rade, keď som ho otvorila ma okamžite upútala úžasná kvetinková vôňa, čo možno nie každému bude vyhovovať, ale vonia proste ako Chanel parfém a zaváňa tak luxusom a máte pocit, že si na tvár dávate kúsok nebíčka :D


Produkt je veľmi jemný, doslova až zamatový a na pleti ho skoro nevidieť. Ide fakt o jeden z najlepších púdrov s akými som sa stretla, pretože väčšina má tendenciu zvýrazňovať moje chĺpky na tvári a potom vyzerám ako chlpatá broskyňa, no tento to nerobí  a neviem čím to je.


K odtieňom sa veľmi vyjadrovať nechcem, pretože na ten svoj musí prísť každý sám a vyskúšať si to v reáli. Ja som skúšala dva najsvetlejšie, jeden mal ružový podtón a tento ktorý som si vybrala (N 20) skôr do žlta a vyhovuje mi úplne maximálne. Čo sa týka výdrže, tak tá je u mňa taká normálna, ako u všetkých ostatných púdrov. Mám extrémne mastnú pleť a bohužiaľ ani tento púder ju neskrotil na viac ako 3 hodiny. Ale to je u mňa úplne normálne, keďže sa lesknem ako diskoguľa :D

Celkové hodnotenie:
S produktom som aj napriek priemernej výdrži spokojná. Je fakt úžasný, krásne vonia, na pleti ho ledva postrehnem, pekne ju zmatní, no zároveň akoby rozžiari. Prekvapil ma aj štetec, ktorý je fakt dobrý a úplne najviac ma dostalo balenie, ktoré je božské. Veľa z vás si určite povie, že je to zbytočnosť a bohvie čo iné, ale bol to môj sen, ktorý predčil moje očakávania a určite neľutujem. Okrem toho, používam ho len sem tam, takže verím tomu, že mi vydrží roky. Veľmi by ma ešte zaujímalo, aké sú púdre od Bourjois, keďže táto firma vlastní Chanel a používajú vraj rovnaké receptúri. Ak to máte porovnané, dajte mi vedieť, budem rada ;)

Teším sa na vaše milé komentáre :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára