piatok 30. mája 2014

|Movie Tips #2|

Krásne dobré ránko všetkým,
dnešok je môj posledný deň služobnej cesty, ktorú som vám už spomínala. Ide o terénne cvičenie, ktoré každý rok naša katedra organizuje v Rožňave pre študentov, ako povinný trip, ktorý je podmienkou ku skúške. V podstate celý čas chodíme von na rôzne túry a vysvetľujeme, kde aké rastliny rastú, čo je čo, oni sa tie názvy musia po latinsky naučiť a my ich dnes budeme z toho skúšať. Už je to druhý rok, čo som samostatne viedla skupinu a som z toho dosť nadšená, aj keď sa za nejakého veľkého odborníka nepovažujem. No je to fakt super, pretože sa stretne kopa mladých ľudí a vždy je sranda.
Dnešný príspevok bude taký oddychovejší, venovaný filmovým tipom/netipom, takže keď som vás ešte neunudila poďme rovno nato.

V prvom rade by som začala filmom, na ktorý som sa tešila asi najviac a ktorý bol fakt skvelý. Ide o film Divergent (Divergencia), ktorý vznikol podľa knihy s rovnomerným názvom. Je to niečo na štýl Hunger Games a musím sa priznať, že hoci som sa naň tešila, bola som dosť skeptická, či všetko podstatné už nebolo povedané v traileri a či to nebolo až príliš nafúknuté. No podľa traileru som si myslela, že to bude o niečom inom a nakoniec celý príbeh nabral iný spád a ja som tam 2,5 hodiny sedela s úplne zaujatým výrazom. Dokonca aj môj priateľ povedal, že to nebolo zlé a to čakal, že to bude niečo na štýl Twilightu, ktorý mimochodom úplne vysmial, takže to bol dosť úspech tentokrát.


Film, ktorý ma chytil nedávno za srdce sa volá Barefoot (Naboso). Jednoduchý dej, bol strašne milý a pre mňa osobne veľmi pútavý. Hlavnou hrdinkou je dievča, ktoré bolo vychovávané zavreté v dome, bez akéhokoľvek kontaktu s inými ľudmi, nepočítajúc jej matku, ktorá zomrie a ona sa dostane do blázinca. Príbeh pokračuje, keď stretne mladého, ale stále o niečo staršieho upratovača a dobrozdružstvo sa môže začať. Možno to nebude film pre každého, ale bolo to fakt krásne a veľmi sa mi páči Daisy, ktorá je tak hlupučká a jednoduchá, až je zlatá (jej najlepšia veta podľa mňa, keď sa jej spýtajú prečo nemá topánky :D)


Ďalší film je tak trochu romantický a zároveň fantasy. Ide o Winter´s Tale (Zimný príbeh), v hlavne úlohe sa objaví môj obľúbený Colin Farell, ktorému totálne dogabali vlasy, ale nejak som to rozdýchala :D Film bol inak veľmi pekný, dokonca som si aj poplakala, takže sa určite oplatí vidieť.


The Monuments Men (Pamiatkári) som chcela vidieť, ale nejako nadšená som z toho nebola. No keď som v šou Grahama Nortona videla rozhovor s troma hlavnými hrdinami, rozhodla som sa, že mu predsa len dám šancu a dobre som spravila. Odohráva sa počas 2.svetovej vojny a je to fakt pútavý a napínavý príbeh mužov, ktorý zachraňovali pamiatky o čom veľa ľudí ani netušilo. Bolo to strašne dobré, hviezdne herecké obsadenie, úplne geniálne.


The Wolf of Wall Street (Vlk z Wall Street) je úplne perfektná bibliografia jedného z najväčších podvodníkov vo svete finančníctva. Leonardo DiCaprio opäť nesklamal, ako už niekoľko rokov a mrzí ma, že Oskara nevyhral, pretože by si ho určite zaslúžil.


Z kategórie komédii by som vám určite odporúčala film Walk of Shame, ktorý už z názvu napovedá čo bude ústrednou témou :D Veľmi vtipné, smiala som sa ako divá, takže za mňa palec hore.


No a čo ma naopak úplne sklamalo bola Vampire Academy (Upírska akadémia). Upírsku tématiku mám rada a hoci som knihy nečítala, počula som o nich veľa dobrého, takže prirodzene som od filmu očakávala veľa. Nakoniec sa z toho vykľula taká s...čka, že sa to nedá ani opísať :D Vďaka tomuto filmu chápem, prečo sú niektorý ľudia taký výsmešný voči fantasy žánru.

Tak to by bolo asi tak všetko. Neviem, či máte radi podobný tip príspevkov, no ak by som mala inšpirovať aspoň jedného človeka, tak to stojí aj tak zato a hlavne, baví ma sem tam písať aj o niečom inom ako o kozmetike. No ale teraz už musím bežať, pretože sa ide skúšať, tak držte palce, aby sme mali pevné nervy a dobre to dopadlo :D


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára