piatok 6. júna 2014

|Vintage Beauty Part I. alebo kozmetika pred 25. rokmi|

Dnešný príspevok bude síce z kozmetického sveta, ale poňatý tak trochu inak.
Nedávno sme totiž s priateľom objavili mamičkine staré kozmetické poklady, ktoré majú zhruba asi tak 25 rokov a pochádzajú z Ameriky. Nechcelo sa mi veriť aké značky sme v šuflíku vlastne našli a ako dlho už niektoré firmy existujú. Hoci by som sa bála produkty ešte používať, určite by som si ich nechala už len kvôli tým nádherným retro obalom. Niečo také sa dnes už nevidí. Produkty som rozdelila do dvoch častí a dnes vám predstavím prvú polovicu.
Dúfam, že sa vám to bude páčiť ;)




Tieto mihalnice ma upútali asi zo všetkého najviac, hlavne tým, že sú od značky Revlon. Sú úplne nádherné a dali by sa podľa mňa využiť aj dnes, no už len kvôli tomu baleniu by som ich nepoužívala a nechala ich radšej v pôvodnom stave. Súčasťou balenia je aj papier s detailným popisom, ako mihalnice aplikovať a aké rôzne typy sa dali ešte kúpiť.



Značku Cover Girl poznám vďaka americkým blogerkám, no vždy som si myslela, že je pomerne nová a zjavne som sa dosť mýlila. Ceruzka má nádherne sýtu modrú farbu a obsahuje dokonca aj penový aplikátor.



Táto špirála je tak trochu no name, pretože nikde nemá žiadny popis. Ak ho niekedy mala, tak sa pravdepodobne ošúchal. No zaujalo ma balenie, ktoré je jednoduché a hlavne priesvitné, takže krásne vidíte, koľko produktu vám v tube ostáva a to sa dnes u špirál nevidí.





Objaviť staré lisované tiene Clinique bol pre mňa šok :D Dokonca mali aj penový aplikátor, ktorý sa vplyvom zubu času úplne rozpadol na prach :D




Ďalší produkt je zaujímavý nie len prekrásnym retro balením, ale aj obsahom. Ide totiž o modrú špirálu značky Avon. Viem, že táto značka má vyše 100 ročnú históriu, takže ma špirála veľmi neprekvapila, no aj tak je veľmi zaujímavá z historického hľadiska.



No a konturovací štetec Bloomingdale´s to je teda niečo. Ešte aj teraz je vidieť jeho kvalitné prevedenie a jemné štetiny.

Tak to by bolo pre dnešok všetko.
Zvyšné produkty vám predstavím v ďalšom príspevku.
A čo vy? Máte doma niečo podobne staré?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára