pondelok 18. augusta 2014

|Magické slovíčko SALE|

Myslím, že toto magické slovíčko všetky veľmi dobre poznáme. Obchody plné zliav, tým nepohrdne asi žiadna žena. A k tomu, keď sú tie zľavy fakt poriadne, tak to už neodolá nikto. A presne tak to bolo aj na našom výlete v Prahe. Na Slovensku zľavy síce máme tiež, no tento rok som sa fakt presvedčila o tom, že nie sú také dobré ako v zahraničí a väčšinou sa u nás do zliav dostanú už len tie najposlednejšie kúsky a často doslova handry. Aby som kúpila v zľave topánky v mojom čísle to skoro nehrozí. V Prahe sme toho teda nakúpili hodne a keďže som vám sľúbila príspevok o nákupoch, dnes vám predstavím prvú časť zameranú na oblečenie a doplnky.
Enjoy!


Podľa tašiek už asi tušíte, čo by sa v nich mohlo nachádzať. Vo Fashion Aréne, čo je outlet rôznych značiek, som natrafila na kabelku z minuloročnej kolekcie za polovičnú cenu. Pôvodne sa mi u nás páčila tá istá len v kombinácii svetlomodrá-béžová-neónovožltá, no potom som sa rozhodla pre trochu neutrálnejšiu variantu.


Keďže budem mať tento mesiac meniny, priateľ mi k nej dokúpil peňaženku, ktorú mám ešte stále zabalenú :D


Obe majú takéto krásne vzorované vnútro, ktoré robí perfektný kontrast oproti vonkajšej časti. Kabelka má aj veľký popruh, takže sa dá nosiť aj ako crossbody a nosím ju strašne rada a momentálne je to moja najobľúbenejšia kabelka, hoci som si nikdy nemyslela, že ja budem niekedy na túto značku.


Asi úplne najviac som sa potešila týmto kráskam. Hľadala som niečo podobné snáď po celej Prahe a pôvodne som mala jedny vyhladnuté v Zare, ale bohužiaľ nemali moje číslo. Potom ma kamoška presvedčila, aby som s nimi šla do "medvídka", teda Pull&Bear-u a spočiatku sa mi moc nechcelo, pretože u nás sme kedysi túto značku mali a viem, že bola veľmi drahá, no ostala som úplne prekvapená. Ceny neboli ani pred zľavou bohvie aké vysoké a tieto sandálky boli asi tá najlepšia kúpa, akú som doteraz v živote urobila. Baby z Čiech, tíško vám závidím všetky tie dobré obchody :)


Samozrejme, nemohla som vynechať ani môj najobľúbenejší obchod a dobre som urobila. Mohutný náhrdelník, ktorý by ma pôvodne stál 13€ som splašila len za neuveriteľných 70 kačiek. Plus prstienky, ktoré nosím rada a často.


Že je vám toto tričko povedomé? Asi preto, že ho mám v troch ďalších variáciách :D No za tú cenu sa fakt oplatilo, je v perfektnej neutrálnej kombinácii a určite mi nebude stáť v skrini.


Poslednou vecou sú tieto úžasné škuľky alá Aviator. Chcela som pôvodne Ray Ban-y, no bohužiaľ ani jedny mi nesedeli, no nakloniec som natrafila na oveľa oveľa lacnejšiu variantu v podobe značky Relax. Na fotke to nie je dobre vidieť, ale menia sa z modra do zelena a sú super výrazné a každému outfitu dodajú šmrnc.

Z pražských nákupov to určite nebolo všetko, no o tých kozmetických a nekozmetických až inokedy ;)
Prajem vám krásny týždeň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára