piatok 18. decembra 2015

|Another Random|

Zdravím zlatíčka moje,
tak máme tu konečne piatok. Aj napriek tomu, že v poslednom čase víkendy akosi neobľubujem, na piatky sa stále teším. Tento deň je vždy akýsi uvoľnenejší, každý má lepšiu náladu a všetci sa tešia, že ďalší deň nemusia skoro vstávať do práce. Spánok je momentálne asi jediná pozitívna vec na víkende a už teraz sa teším, ako budem vylihovať v posteli minimálne do takej deviatej.
A čo máte na víkende najradšej vy?
Zdá sa, že random príspevky vás na blogu bavia, tak si dnes opäť jeden taký menší dáme, čo vy na to? ;)


Molang planner som chcela už veľmi dlho a konečne nedávno som si ho objednala z aliexpresu. Došiel mega super rýchlo, za nejaký týždeň, čo ma veľmi prekvapilo a potešilo zároveň. Konečne si môžem zapisovať všetky moje dôležité stretnutia, povinnosti, či plánovať pre vás príspevky a mať to všetko po ruke. Len dúfam, že nezleniviem (ako vždy) a budem doň zapisovať naozaj pravidelne. Je fakt úžasný a ak nejaký podobný plánovač hľadáte, majú ho aj v bielej, či mentolovej.


Jedny z mojich fit raňajok. Snažím sa v poslednej dobe stravovať zdravšie, nejesť toľko sladkostí a radšej siahnúť po niečom fajnovom a zdravom. Vajíčka a maliny vyzerajú ako zvláštna kombinácia, no mne to takto veľmi chutí. Zbožňujem sladko-slané kombinácie :D K tomu dobrý čajík a perfektné ráno môže začať.


Zopár drobností z kozmetiky...


Káva a koláčik, dve moje najväčšie potešenia. Ešte donedávna som mala obdobie, kedy som kávu veľmi nepila, no opäť som sa k nej vrátila a nemienim sa jej len tak vzdať. Niekde som raz čítala citát "Drown your troubles in coffee", čo totálne vystihuje môj vzťah ku káve. Je to niečo, čo vždy uteší moju dušu, nech mám akýkoľvek zlý deň.


Keďže som začala zdravšie žiť, veľkou súčasťou toho je aj cvičenie. Nikdy som si nemyslela, že ma to tak chytí a predsa. Teším sa na každý jeden tréning a robím to naozaj s radosťou. Dúfam, že mi to vydrží a že časom budú aj nejaké tie výsledky. No už teraz sa cítim omnoho lepšie a pomáha mi to so spánkom, s ktorým zvyknem mať dosť problémy.


No a nakoniec mám pre vás ešte foto z môjho malého halloweenskeho experimentu. Toto líčenie vzniklo v jeden piatkový večer, keď som sa strašne nudila a hrala sa trochu s maľovátkami. Malo ísť o dajme tomu, že upírsky look s ombre perami. Nič úžasné, no v rámci mojich schopností si myslím, že to celkom ušlo.

A týmto uzatváram dnešný príspevok.
Prajem vám krásny víkend. Dúfam, že si ho do sýtosti užijete.
Ja sa chystám ku kaderníčke, tak držte palce, pretože čoskoro ma asi uvidíte s novým imagom :D
Majte sa tu krásne!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára