pondelok 28. marca 2016

|EOS Hand Cream Review|

Krásny veľkonočný pondelok želám,
neviem ako vy, ale ja tento deň nemám veľmi v láske. Ako dieťa som milovala celú tu atmosféru a čakanie na kupačov. S mamkou sme mali vždy pripravené pohostenie, nádielku v podobe sladkostí, vajíčok, či dokonca nejakých tých drobných. No s pribúdajúcim vekom som si k tomuto dňu vybudovala akýsi odpor. Predstava smradľavých voňaviek na hlave, či nedajbože ľadová sprcha niekoľko krát do dňa, sa mi tak sprotivila, že sa teraz tomu vyhýbam, ako sa len dá :D
Ale nie o tom som chcela. Už nejaký ten čas mi mi tu leží recenzia na krém EOS a myslím, že je načase si o ňom niečo povedať. Čo vy na to?


Musím sa priznať, že krém som kupovala fakt z čírej zvedavosti a kvôli baleniu a nie preto, žeby som nejaký potrebovala. To nie, mám ich kopec a tak mi ďalší fakt netrebalo. No byť blogerkou je niekedy výhoda, pretože si môžete oddôvodniť kúpu aj hocijakej somarinky.
Balenie krému je fakt super praktické, pretože je malinké, skladné a hodíte ho do akejkoľvek kabelky. Okrem toho vyzerá dobre kdekoľvek, kam ho položíte a naozaj veľmi ma baví.


Čo sa však samotného produktu týka, tak tým som už až taká ohúrená nebola. Nie je to úplná katastrofa, krémik sa pekne rozotiera, celkom dobre hydratuje, ruky po ňom nie sú mastné, ale za cenu okolo 6eur pri nejakých 40ml by som čakala nejaký zázrak, ktorý sa však nekonal. Podobnú službu mi spraví akýkoľvek iný a omnoho lacnejší krém z drogérky. A to som sa ešte zabudla vyjadriť k parfemácii. Druh, ktorý som si vybrala sa volá Fresh Flowers a musím skonštatovať, že toto sa na svieže kvety nepodobá ani v najmenšom. Vonia mi to dosť retro a musela som si chvíľu zvyknúť, kým mi tá vôňa nebola nepríjemná. Takže tak.


Suma sumárum, ak si chcete kupovať krém len kvôli baleniu, kľudne, ale po stránke samotného produktu si myslím, že nemáte čo banovať. Sú to podľa mňa vyhodené peniaze, pretože produkt, ktorý používam dennodenne si chcem užívať a z tohoto som veľa úžitku nemala a to doslova, keďže sa mi minul raz dva.

Aké sú vaše skúsenosti s EOS krémami?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára