pondelok 8. augusta 2016

|L´oréal Cushion Foundation Review |

Zdravím zlatíčka,
na úvod sa vám chcem poďakovať za vašu trpezlivosť. Nejaký ten čas sme tu už nemali žiaden článoček, čomu "vďačím" nie len za pribúdajúce pracovné povinnosti, ale aj chorobu, ktorá ma skolila na toľko, že som nemala chuť v podstate na nič. Dnes by som to ale chcela konečne napraviť a tak vám popíšem moje dojmy z novinky, ktorá sa objavila v našich dm drogériách.


Ide o tzv. špongiový make up L´Oréal Cushion Foundation, ktorý ma pred pár týždňami zaujal u anglických youtuberiek. Tie ho ospevovali natoľko, že som vedela, že ho chcem vyskúšať. Myslela som si, že k nám sa tak skoro nedostane a predsa sa dostal skôr ako som očakávala.


Make up má balenie ako klasický kompaktný púder. Vo vnútri sa nachádza praktické zrkadielko a špongia, ktorou by sa mal na tvár nanášať. Osobne som túto špongiu ešte nepoužila, pretože najradšej používam aj tak štetec, ktorým dosiahnem vždy dokonalejší finiš.


V predaji sa nachádza okolo 6 odtieňov, ak sa dobre pamätám a ja som zvolila číslo 06, ktoré mi na počudovanie padlo ako uliate. Make up má veľmi prirodzenú farbu, nie je oranžový a na pleti pôsobí veľmi prirodzene. Jeho kúzlo spočíva v ďalšej špongii, ktorá je nasiaknutá samotným produktom. Celkom pekne kryje a keďže má tekutejšiu konzistenciu, dá sa krásne vrstviť a na pleti nevyzerá hrubo.


Počas dňa sa akoby viac a viac zžil s pokožkou a pričom jej dodáva krásny jas a tá potom vyzerá veľmi prirodzene a sviežo. Moja pleť je mastná a vyhovuje mi úplne maximálne. Nie je to úplne ten typ make upu ako je napríklad True Match, ktorý pleť zafixuje, no aj napriek tomu ju nezaťažuje viac ako je potrebné a nerobí ju mastnou. Viem si predstaviť, že tento produkt by mohol vyhovovať dokonalo aj suchšej pleti, pretože je veľmi šťavnatý a krásne sa pleti prispôsobí.


Cena v drogérii sa pohybuje okolo 16€ v akcii, čo nie je málo, ale zas na druhej strane musím povedať, že som si ho veľmi obľúbila a už teraz sa teším, že ho vezmem so sebou na dovolenku, pretože balenie je ozaj praktické a vhodné na cestovanie, keďže je ľahučké a všetok produkt sa drží v špongii.


Máte nejaké skúsenosti so špingiovými make upmi?
Láka vás vyskúšať tento od L´Oréalu alebo vás naopak necháva chladnými?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára