piatok 12. mája 2017

|My Current Skincare Routine|

V dnešnom článku sa pozrieme trochu na moju pleťovú rutinu, ktorá je v celku jednoduchá a rýchla. Za posledných pár rokov sa u mňa nijako veľmi nezmenila, no ukážem vám pár nových produktov, ktoré som momentálne vyskúšala a ktoré som si obľúbila.




Čistenie pleti je v mojom prípade nevyhnutnosť. S mastnou pleťou bojujem už zopár rokov a vždy sa u mňa striedajú lepšie obdobia s horšími. Závisí to veľmi aj od prostredia, životného štýlu a obdobia roka, no boj je to neustáli a snažím sa používať také produkty, ktoré sú presne cielené pre môj problém. Zbožňujem čistiace gély, ktoré pleť krásne vyčistia, odmastia a zanechajú ju hebkou a vláčnou. Zároveň je dosť ťažké nájsť taký produkt, ktorý by naopak pleť nevysušil úplne, pretože potom u mňa nastáva úplne opačný efekt ešte extrémnejšieho mastenia. Veľmi som si obľúbila tento Avon Planet Spa Oriental Radiance z bieleho čaju, ktorý používam každý druhý deň v sprche. Je ozaj veľmi šetrný, krásne vonia a svoju prácu odvedie fantasticky. Stačí naniesť malé množstvo gélu, vmasírovať na pleť a opláchnuť.



Čistiace vody, či micelárky sú v moje rutine na dennom poriadku. Nie len že sa nimi večer odličujem, no používam ich aj ráno, pred líčením, aby som odstránila zvyšky nečistôt, ktoré sa na pleti počas noci nahromadili. Preto som pri výbere týchto produktov veľmi vyberavá. Jednak musia dokonale odlíčiť make up, zbaviť ma mastnoty a samozrejme v neposlednej rade ju nesmú dráždiť a štípať oči. Nedávno som sa dostala k tejto Anew Clean Anti-aging 3in1 čistiacej vode od Avonu, ktorá je prekvapivo celkom dobrá. Pleť pekne očistí, nedráždi a hoci som nepozorovala protistárnuce účinky, je dobré vedieť, že možno z toho moja pleť nejako benefituje. Okrem toho vonia veľmi jemne a sviežo a nepôsobí zle mojim očiam.




Ďalší produkt, ktorý by som chcela spomenúť však nepatrí do kategórie mojich obľúbených, no predsa som sa rozhodla, že ho sem zahrniem, pretože pleťové masky sú ďalšia kategória, ktorú veľmi obľubujem. Snažím sa dávať si masku aspoň raz do týždňa a osobne preferujem hĺbkovo čistiace masky ílovitého typu. No raz za čas vyskúšam aj niečo nové a neokukané a sheet masky sú presne jedny z tých. Ešte niekedy vo februári som vo navštívila prekrásny hotelík v Piešťanoch, kde som si užívala fantastickú atmosféru Spa kúpeľov. No po všetkom tom saunovaní bola moja pleť dosť dehydrovaná a tak keď som v najbližšej drogérke natrafila na nové masky Garnier Skin Naturals, povedala som jednoznačne áno. V tej dobe som si kúpila na vyskúšanie modrú, hydratačnú verziu s granátovým jablkom, ktorá bola úplne fantastická. Pleť bola rozžiarená, hydratovaná a vypnutá a v ten večer môj make up vyzeral dokonalo. Preto som sa rozhodla, že dám šancu aj zelenej verzii na normálnu až kombinovanú pleť. Ale bohužiaľ zázrak sa nekonal. Na pleti som nepozorovala žiaden rozdiel, okrem toho, že bola o niečo hydratovanejšia ako obyčajne. No čakala som, že spraví niečo s mojim mastnením sa, no bohužiaľ nespravila nič. Do modrej verzie by som určite šla znova, ak by som bola trebárs na dovolenke, kde je veľa slnka, ale táto zelená ma nijako nepresvedčila. Ak vás Garnier masky zaujali, sú k dostaniu na stránkach notino.sk




Už som si zvykla nepoužívať na noc krémy na pleť, pretože som mala pocit, že sa omnoho viac vyhadzujem. Nie je príjemné, ak máte niečo kolo tridsiatky a chodíte obsypaná ako teenagerka. Preto som s tým prestala a verte alebo nie, dosť to pomohlo. No cez deň, pred nanesením make upu si trochu krému neodpustím. Nie veľa, len malé zrniečko, aby som hydratovala suchšie miesta, ktoré sa mi sem tam urobia po nejakej tej vyrážke. Avon má veľmi dobré pleťové krémy, ktoré nie sú drahé a zároveň spravia svoju prácu. Milujem ich gélový krém Nutraeffects, ktorý je už roky mojou stálicou, no chcela som vyskúšať niečo nové a tak som siahla po kréme z rady Naturals Skin Care, s uhorkou a čajovníkom. Je veľmi príjemný, ľahký, rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva na pleti mastný film a krásne vonia. Čo viac si priať?!
No a všetko to vždy zakončím balzamom na pery. Či už je ráno alebo večer pred spaním, balzam musí byť. Nepotrpím si na značky balzamov a vystačím si hoc aj s obyčajnou vazelínou. O nových Balea balamoch som písala v nedávnom článku, tak sa nezabudnite na nich mrknúť.




Nie je to také hrozné, čo poviete? Moja rutina je celkom bežná, neobsahuje žiadne zvláštnosti, vydumané produkty, iba to, bez čoho sa moja pleť nezaobíde. Verte mi, mile rada by som mala krásnu pleť, ktorú stačí opláchnuť vodou, ale to je snáď len pekný sen, či?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára