piatok 18. októbra 2013

Bourjois Healthy Mix

S kozmetikou značky Bourjois nemám žiadne skúsenosti, najskôr asi preto, že ma nikdy nič nezaujalo na toľko, aby som si to kúpila. Avšak už nejakú dobu som hľadala nový make up, ktorý by som mohla vyskúšať a pri sledovaní mojej obľúbenej blogerky Zoelly som naďabila na tento (hoci ona mala sérum, ktoré u nás v obchodoch nie je dostať), spomínaný v nedávnom príspevku. Asi ako každá z vás, aj ja očakávam vždy od make upu dobrú kryciu schopnosť, výdrž a samozrejme to najdôležitejšie - aby pleť po jeho aplikácii vyzerala čo najprirodzenejšie. Ako sa Healthy Mix popasoval s týmito očakávaniami?


Balenie:
- trochu sa líši od balenia, ktoré sa predáva napr. vo Veľkej Británii
- sklenená fľaštička (vždy sa pri make upoch obávam toho, že mi spadnú na zem, no zatiaľ sa nestalo :D) s priesvitným vrchnáčikom
- praktická pumpička (veľmi dobre sa s ňou dávkuje)
- obsah:
- cena: ja som ho kupovala v dm drogérii za necelých 10 eur, ale majú ich aj vo Fann parfumérkach, tam stoja niečo vyše 14 eur - dosť rozdiel nie? :)

Zloženie:
- obsahuje výťažok z marhule (rozjasnenie), jablka (ochrana) a melóna (hydratácia)
- taktiež obsahuje kryštalické pigmenty, ktoré pleti dodávajú prirodzený jas


Dostupné odtiene:
52 Vanille, 53 Beige Clair, 54 Beige, 55 Beige Foncé, 56 Halé Clair, 57 Halé
- ja mám odtieň 53



Čo make up sľubuje?
- sviežu a zdravo vyzerajúcu pleť
- 8 hodinovú hydratáciu
- 16 hodinovú rozjasnenosť
- prirodzenosť
- pleť bez škvŕn

Do akej mieri splnil moje očakávania?
- prvé čo musím spomenúť je vôňa, ktorá je fakt fantastická, ihneď po nanesení cítiť samé ovocie, čo sa mne osobne veľmi páči, pretože neznášam, keď make upy smrdia ako blato alebo plastelína a podobne, vôňa však nie je vtieravá a podľa mňa ani moc umelá
- vždy mám veľký problém vybrať si správny odtieň, pretože v predajniach sú čudné svetlá, no tento odtieň je taký akurát pre mňa a pekne sa prispôsobí tónu pleti



- konzistencia: nie je hustý, pomerne riedky, avšak nie úplne ako "voda", myslím si, že taký zlatý stred
- rukami sa rozotiera veľmi dobre, rýchlo a jednoducho, netvorí žiadne fľaky
- na pleti pôsobí prirodzene ako sľubuje výrobca, dodáva jej veľmi pekný a žiarivý (nie v zmysle lesku, že som ako disko guľa :D) odtieň, nezanecháva hrubý film a nepôsobím ako zmaľovaná kraslica, čo je super
- výdrž hodnotím len veľmi nerada, pretože je to hrozne individuálne, závisí to od mnohých faktorov, od vlhkosti vzduchu, teploty, od prepudrovávania ako aj druhu a značky púdru, od stavu pleti, proste tam je toho veľa a preto nikdy nemôžem s presnosťou povedať ako dlho mi vydržal neporušený. Tak štandardne, ak by som to mala zhodnotiť, tak určite vydrží celú pracovnú dobu, samozrejme prepudrovávanie je potrebné, avšak aj to je u každého inak. Ja mám mastnejšiu pleť, čiže prepudrovať by som sa mala častejšie (aj keď na to často zabúdam), tento make up hodnotím veľmi pozitívne, zatiaľ asi jeden z najlepších čo som mala.
- čo sa týka hydratácie, tak určite nevysušuje, ale ak máte sem tam nejaký ten suchý fliačik, určite treba pod make up naniesť trochu krému, ktorý obvykle používate, inak to však nie je podľa mňa nutné

Pripájam ešte jednu fotku z líčenia na promóciu. Na zafixovanie som použila púder od Rimmelu Stay Matte, no keďže som videla, že Bourjois má aj Healthy Mix púdre, určite si v budúcnosti jeden zaobstarám.


Máte nejaké skúsenosti s Healthy Mixom alebo s make upmi Bourjois všeobecne? A čo iné výrobky tejto značky?

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. Vôbec nepoznám túto značku, ale tento make-up vyzerá dosť sľubne. Aspoň čo podľa fotky hodnotím. Mimochodom, zdá sa mi, že v parfumériách je všetko predražené. :D
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej v parfumerkach je stale vsetko drahsie. Vzdy si poviem, ze si odtial nieco kupim lebo sa mi to tam tak hrozne paci, ale potom to najdem na nete lacnejsie a neodolam :D

      Odstrániť