piatok 4. októbra 2013

My Fashion Wishlist

Wishlistov koluje v blogerskom svete neúrekom a aj ja mám presne taký zoznam vecí, po ktorých moje srdce doslova piští. Presnejšie mám zoznamy dva a to jeden s oblečením a doplnkami a druhý s kozmetikou. Dnes vám predstavím môj Fashion Wishlist ;)


1. tento úžasný svetrík som objavila na stránke New Yorker. Len dúfam, že do výplaty ho ešte budú mať :D + sa mi zapáčili aj rukavičky, na ktorých je mustage :) sú hrozne roztomilé
2. a 3. náhrdelník a náramok - obe sú sheinside a sú proste dokonalé :P
4. šatka z H&M - videla som ju na stránke, naživo som ešte nemala možnosť, takže to beriem s rezervou
5. taška z romwe, na ktorú som videla skvelú recenziu a už dlhšie hľadám podobnú
6. opäť H&M, no v podstate ak bude tento strih, je mi jedno odkiaľ bude :)

Blíži sa víkendík, tak vám želám, aby ste si ho krásne užili :*

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. tak takú sukňu by som aj ja chcela :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super wishlist. Všetky veci sa mi páčia. :)

    OdpovedaťOdstrániť