piatok 8. novembra 2013

Fallspirations

November nijak zvlášť nemusím, pretože tento mesiac nie je pre mňa ničím výnimočným. Možno tak to, že sa môžem konečne začať tešiť na vianoce :) Dnešný príspevok sa bude niesť v znamení inšpirácii (v poradí už druhých, prvé nájdete tu ) na tohtoročnú jeseň/zimu, teda toho, čo je momentálne v kurze, a čo sa páči aj mne :)


Táto vínovo/bordovo/krvavo červená farbička je úplným tohtoročným hitom. Ja osobne som si ju veľmi zamilovala, pretože je veľmi dobre kombinovateľná, pôsobí ukľudňujúco a evokuje pocit tepla, čo v zime nie je na zahodenie (neviem ako vy, ale ja vždy v zime nosím najradšej také teplejšie odtiene, pri ktorých mám pocit, že ma zahrejú).


Pomaly, ale isto začínam prichádzať na chuť týmto boyfriend jeans-om alebo rifliam, ktoré akoby ste ukradli svojmu frajerovi :D Sú strašne moderné, dajú sa nosiť bežne len tak k teniskám alebo aj k lodičkám. Mnohé dievčatá ich odsudzujú, čo úplne chápem, pretože každá máme niečo, čo by sme si na seba neobliekli. Mne osobne sa začínajú páčiť veľmi, pretože vyzerajú ležérne a zároveň chic a určite sú aj veľmi pohodlné.


Kožená bunda je podľa mňa esenciálny kúsok oblečenia, ktorý by nemal chýbať v šatníku žiadnej ženy. Ja osobne ju mám v dvoch farbách a nosím ju okrem leta takmer neustále. V dnešnej dobe sú k dispozícii v najrôznejších farbách (dokonca aj burgundy) a strihoch, takže si myslím, že tu si nájde svoje každý.


Kmeňové alebo aj aztécke vzory sú takmer všade. Najčastejšie vídam svetre s týmto vzorom a som z nich doslova unesená. Legínsy vyzerajú tiež dobre, ale hodia sa skôr mladším vekovým kategóriám.


Kabelkyyyy. Ach to je moja posadnutosť. Malé, veľké, čierne, farebné - milujem ich proste všetky. Najnovšie moje srdce piští po podobných kabelkách ako sú na obrázkoch, typu satchel teda aktovkové alebo tote.


Hoci je už takmer zima, čipka je v kurze stále a nájdete ju takmer v každom obchode. Mne osobne sa veľmi páči, ale nosiť by som ju nemohla, pretože mám na toto obdobie radšej teplejšie materiály, no viem si predstaviť menej zimomravú osôbku nosiť trebárs čipkovaný topík alebo šatičky s pančuškami aj teraz na jeseň.


Ombre. Čo k tomu dodať. Asi len toľko, že bolo veľmi v kurze v lete a ešte stále nie je na ústupe. Len tak ďalej ombre. Nevzdávaj to :) Mne najviac tento štýl imponuje na vlasoch a nechtoch, no ani oblečenie nevyzerá zle, ale muselo by ma veľmi očariť, aby som si niečo kúpila :D

Čo z tohto sa vám páči a nosili by ste to a naopak čo nie? Čo podľa vás patrí k tohtoročným hitom?

XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

7 komentárov:

  1. Burgunty a Lace sú môj život... :D No a mám asi 3 koženkové bundy a ešte pokukujem po ďalších dvoch farbách, čo mi chýbajú... :) Len tie vzory niesú nič pre mňa...keď už vzor, tak potom kvetinový... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je tiež rozmýšľam ešte nad tmavomodrou a burgundy :D

      Odstrániť
  2. Přesně tyhle barvičky jsem si teď taky moc oblíbila a snažím se vždy takovou barvičku do mého dne zařadit:)

    OdpovedaťOdstrániť