pondelok 18. novembra 2013

November dm Haul

Tak ako každý mesiac, aj tento krát ma moje nôžky zaviedli do dmka. Ja tú drogérku proste milujem :D Vždy sa na nete kochám u českých blogeriek, čo nové došlo do ich drogériek a k nám ešte nie, no a tento mesiac ani naše dmko nezaostalo za českým Rosmanom a objavila som tu drobnosť, po ktorej som túžila už veľmi dlho. Čo to bolo a čo ďalšie som ešte nakúpila?
Check this out!


Baby Liiiiiips :))) Konečne aj u nás. A to som si už myslela, že sa k tomuto balzamu nikdy nedostanem, alebo si budem musieť objednať predražený Baby Lips z netu. Ale stalo sa to skutočnosťou a konečne ho mám doma aj ja a musím povedať, že už viem, prečo to všetci toľko ospevujú. V lete vyšla napodobenina tejto pomády od Dermacolu, s ktorou som veľmi spokojná, ale toto je omnoho lepšie :) Určite spravím porovnávaciu recenziu, takže sa máte na čo tešiť ;) K dizpozícii bola v balení so špirálou, ktorú síce nepotrebujem, ale aspoň niekoho obdarujem na vianoce :D




Ďalšia vec, ktorú som kúpila boli tampóny v tejto rozkošnej dózičke, ktorú som okamžite využila ako skladovací priestor pre pomády a rúže. Ako bonus bola vo vnútri vzorka denného a nočného krému Balea Ultra Sensitive :)


Poslednou vecou je táto mliečno medová maska, ktorú som pôvodne nemala v pláne kupovať, ale mala som možnosť dostať k nákupu nad určitú sumu navyše 100 bodov a chýbalo mi nejakých 70 centov, tak som rýchlo schmatla prvú vec, čo som zbadala :D Až doma som zistila, že masky sú tam dve, dokonca som už jednu skúšala (o dojmoch inokedy) a pri tom mojom používaní mi aj tá jedna vystačí tak minimálne na tri razy :) Takže nakoniec za euro to bola celkom dobrá kúpa :D

A to by bolo s môjho haulu všetko :)
Prajem vám pekný dník :*

XO, Nicka


your photo name

6 komentárov:

  1. Medová maska může být dobrá:) Já si dávám občas med na pleť a jsem spokojená:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uz som ju skusala, ale nejaky vyrazny efekt som nepozorovala

      Odstrániť
  2. Ta riasenka je velmi dobra, takze ak si ju nechas, tak urobis dobre. ;) Ale ak sa ju rozhodnes darovat, prijmatel bude urcite spokojny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedze mam otvorenych 5 dalsich tak ju podarujem mamime :)

      Odstrániť
  3. ta akcia riasenka + babylips sa strasne oplati!

    Pozyvam na 2 giveaway, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, oplati sa strasne aj cenovo, ale aj preto, ze Baby lips sa neda u nas zohnat ;)

      Odstrániť