streda 16. júla 2014

|New In from USA|

Pred pár mesiacmi sa mi ozvala moja kamarátka Lenka s tým, že pozná niekoho, kto by mi vedel v lete priniesť nejaké veci z Ameriky, ak by som teda chcela. No a mne dvakrát hovoriť netreba a tak som už bola za notebookom a hľadala na nete, čo by som si nechala doviesť. Ako prvá stránka ma napadla americká Sephora, pri ktorej som presedela dosť veľa času a nakoniec bolo vymaľované :D Ako už možno viete, dlhšie som chcela vyskúšať dobre známu paletku Naked od Urban Decay, a tak poputovala ako prvá položka na zoznam Naked 3jka. No neostalo len pri nej. Ak chcete vedieť, čo ďalšie som si objednala, čítajte ďalej ;)



Paletka je úžasná, používala som ju celú dovolenku a fakt nemá chybu. Balenie je fantastické a predčilo moje očakávania, no viac už nebudem prezrádzať, o tom inokedy. Už sa neviem dočkať až s ňou pripravím nejaké líčenie na blog.


Druhou "dobrotkou" je táto nádherná Clinique lícenka s margarétkovým vzhľadom. U nás sa zohnať nedala a už dlho som chcela vyskúšať niečo od tejto značky, takže voľba bola samozrejmá.


Posledným produktom, ktorý ma v Sephore zaujal je cestovné balenie pafumu Marc Jacobs Daisy. Takéto drobné parfumy u nás nenájdete a sú veľmi praktické do kabelky. Okrem toho je to úžasná vôňa, ktorú využijem ako v lete, tak aj v zime.

Týmto chcem veľmi poďakovať mojej kamarátke - Leni veľká vďaka za ochotu a zorganizovanie tohto celého a poďakuj prosím ťa ešte raz kamoške ;)
Z vecičiek sa veľmi teším a ich používanie si užívam a som rada, že som si vybrala práve tieto produkty, ktoré ma fakt nesklamali. Podrobnejšie recenzie a fotky chystám v najbližšej dobe, takže sa máte na čo tešiť.
Čo z týchto vecičiek vás zaujalo najviac a chceli by ste na to vidieť recenziu čo najskôr?

Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára