pondelok 14. júla 2014

|Port Ghalib|

Prajem krásny pondelok,
tak a opäť som v práci po troch úžasných týždňoch voľna. Bude mi chvíľku trvať, kým nabehnem na starý systém a hlavne ranné vstávania sú pre mňa doslova muky, takže už sa teším na ďalší víkend :D Ako ste víkendovali? Ja som ho strávila po väčšine doma upratovaním bordelu, ktorý sme si so sebou domov naznášali. Dnes vám opäť ukážem zopár fotiek z Egypta a tentokrát pôjde o miesto, kde sa náš hotel nachádzal. Volá sa to Port Ghalib a ide o pomerne novú oblasť, ktorá je stále vo výstavbe a ktorá sa má v priebehu dvoch rokov rozrásť do obrovských rozmerov, no ako poznám Egypťanov, tak je to nemožné :D Malo by tam tiež pribudnúť množstvo apartmánov, ktoré budú na predaj. Prístav je plný drobných obchodíkov so suvenírmi, niekoľkými potápačskými centrami a taktiež reštauráciami a kaviarňami. Je veľmi malebný, ľudia sú tam veľmi milý a s obchodníkmi sa dá zjednávať. No ale nebudem sa vykecávať a prejdem rovno k fotkám.
Enjoy!


















Ďalší post bude venovaný trochu kozmetike a potom dám opäť foto z dovolenky, tentokrát pôjde o fotky pláže, mora a podobne, tak sa máte na čo tešiť ;)

Ešte raz vám prajem krásny dník!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára