piatok 1. augusta 2014

|Holiday Lookbook|

Zdravím vás krásky,
v prvom rade sa vám chcem poďakovať za vaše skvelé komentáre k minulému postu. Je skvelé, že to vôbec niekto číta a mám z toho vážne radosť, takže veľké ĎAKUJEM!
Táááák a konečne sme sa dostali na koniec dovolenkovej série postov. Máte už toho asi dosť, čo? :D Celú sériu dnes zakončíme prehľadom outfitov, ktoré som počas dovolenky mala na sebe. Dopredu upozorňujem, že ich veľa nebude, pretože po väčšine sme sa večer nefotili a veľa outfitov by bolo totožných s minuloročnými, keďže nie som typ, ktorý by každý rok nosil na dovolenky nové a nové oblečenie. Mám rada svoje šaty a ak mám v šatníku kúsok, ktorý je veľmi nadčasový alebo mi priľnie k srdcu, tak ho budem nosiť pravdepodobne až do zodratia.
No dúfam, že sa vám príspevok bude aj tak páčiť a teším sa opäť až si prečítam vaše milé komenty ;)


Outfit #1
Túto kombináciu som mala na sebe v jeden z prvých večerov (ak to dokonca nebol ten úplne prvý). Jednoduchú pencil skirt v klasickej čiernobielej pásikovanej som doplnila bielym topom. Nič komplikované, ani prekombinované, cítila som sa v tom veľmi pohodlne a chic. Keďže som pri balení topánok a kabeliek nemohla byť vyberavá a zbaliť všetko čo doma mám, musela som voliť veľmi striedmo a preto som si vzala čiernu crossbody kabelku s vybíjaním, ktorá sa hodí ku všetkému. Čo sa topánok týka, mala som aj vysoké, no nohy som mala z tepla tak opuchnuté, že na opätky nebolo ani pomyslenia a tak som vždy siahala radšej po týchto gumených ružovučkých sandálkach, ktoré mám ešte z minulého roka a sú úžasné.

top: H&M/skirt: C&A/bag: H&M/sandals: Grendha

Outfit #2
Ešte pred dovolenkou som si kúpila tento úžasný overal F&F, ktorý mi okamžite padol do oka. Je telovo broskyňovej farby, čo sa nie každému musí páčiť, no mne táto farba učarovala. Je z ľahkého materiálu, ako stvoreného na horúce letné dni. Overály mám vo všeobecnosti veľmi rada, pretože sú ako šaty a teda nemusíte dlho rozmýšľať, čo na seba a za druhé sú praktické vo veterných oblastiach :D

overalls: F&F/bag: H&M/sandals: Grendha

Outfit #3
Sukňu s lebkami si možno niektoré z vás pamätajú ešte z minulého roka. Avšak tento raz som ju skombinovala trochu odvážnejšie s kvetovaným topom, ktorý mimochodom milujem a patrí asi medzi moje najobľúbenejšie veci tohto leta. Fakt jemný materiál, v ktorom sa človek necíti ako v celofáne. Niekde som čítala, že je v pohode kombinovať dva výraznejšie vzory, tak neviem či mi toto vyšlo práve najlepšie, ale cítila som sa v tom fajn, tak asi nie je o čom. Čo vy na to?

top: H&M/skirt: H&M/bag: H&M/sandals: Grendha/sunglasses: C&A/belt: second hand

Outfit #4
Tento top mám doma už asi 4 - 5 rokov, je zo sekáča a keďže ho na seba hodím tak dva krát do roka, stále vyzerá ako nový. Toto je presne ten kúsok oblečenia, ktorého sa proste neviem zbaviť lebo ho milujem a myslím, že vyzerá stále nadčasovo. Je zmesou presne takých letných farieb a tropických vzorov ako momentálne letia a čo je na ňom úplne bohovské je, že pod ním nemusím mať podprsenku a nie je to vidieť. A tak si moje dievčatá konečne v tom teple trochu oddýchli :D

top: Atmosphere (second hand)/denim shorts: second hand/bag: H&M/sandals: Grendha

Outfit #5
Posledný outfit je len takou menšou ukážkou plaviek, ktoré som na sebe mala najradšej. Sú to tie čierne so zipsom, ktoré ste už mohli na blogu vidieť v niektorom z New In príspevkov a sú úplne fantastické. Mala som ich dokonca aj na profi fotení, ale o tom inokedy ;)
BTW, Dani, mala si pravdu s tým zipsom :D

swimsuit: F&F/hat: New Yorker/denim shorts: DIY/sandals: Adidas

Tak to by bolo pre dnešok všetko. Týmto by som teda chcela úplne uzavrieť dovolenkovú časť, no nezúfajte. Ešte nás čaká Praha, i keď sme fotili kvôli počasiu len v jeden deň, no bude sa na čo pozerať a potom samozrejme prídu na radu nákupy. Okrem toho chystám dva veľmi zaujímavé interview, ale nebudem viac prezrádzať. Ak by ste boli úplne nedočkavé, sledujte môj facebook TU, kde zvyknem updatovať práve prebiehajúcu alebo budúci činnosť na blogu.
Love youuuuu!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára