streda 30. decembra 2015

|December Favorites|

Krásne ránko prajem,
sľubovala som vám obľúbencov z celého predošlého roka, no tých si necháme až do toho nového a dnes si ukážeme ešte zopár maličkostí, ktoré mi počas uplynulého mesiaca robili najväčšiu radosť.
Tak sa teda poďte so mnou pozrieť na to, ktoré to boli a čím tak veľmi u mňa bodovali.


Lícenky zbožňujem. Po rúžoch ich mám v zbierke asi najviac. No na moje prekvapenie stále zistím, že mi ešte nejaký ten nový odtieň chýba. Naposledy som na stránkach HMka slintala po nových kozmetických produktoch a vedela som, že niečo proste musím vyskúšať. Keďže mi v šuflíčku chýbala už dlhšie nejaká pekná, tehlovo, neutrálna, beztrblietková lícenka, vedela som, čo poputuje do košíčka.
O tejto kráske bude ešte samostatná recenzia, pretože tak fantastický produkt si to priam žiada.


Ó Clinique, ty balzam na moju dušu. Je len veľmi málo produktov od tejto značky, ktoré mi nesadli. Už dlhšie sa mi v šuflíku povaľoval očný gél s chladivou guličkou, ktorý by mal zmenšiť opuchnuté očné okolie. Keďže týmto problémom netrpím, zapadal mi doma prachom. No rozchod si vybral svoju daň a tak som sa ráno prebúdzala s obrovskými opuchnutými vakmi pod očami, ktoré vyzerali, akoby mali každú chvíľu prasknúť. Sama seba som sa desila a keďže som potrebovala ísť do práce a nestrašiť aj všetkých naokolo, rozhodla som sa dať šancu tejto malej vecičke. A na počudovanie, ono to fakt funguje dámy. Parádny produktík, ktorý nie len že zmenší vačky, ale okolie očí aj krásne upokojí a schladí.


Bez balzamov na pery sa nezaobíde asi žiadna z nás, že? V práci momentálne v peračníku nosím tento rozkošný balzamík od L´Occitane, ktorý ma zachránil už nespočetne krát. Obsahuje bambucké maslo, vďaka ktorému sú moje pery krásne hydratované a hebké. Takže už žiaden blbí pocit suchých a popraskaných pier.


O riasenke Maybelline Lash Sensational sa toho tento rok na nete popísalo neúrekom. Ani ja som neodolala a pri najbližšej príležitosti som si jednu zadovážila. A musím uznať, že je naozaj super. Riasy vám krásne predĺži a dokonca aj mierne zahustí. A má skvelú kefku, ktorá ich perfektne rozčeše.


Olejček Nuxe bol tiež jedným z tých produktov, ktoré som doma prehliadala, pretože som veľmi nevidela jeho zmysel. A potom som ho skúsila použiť na konce vlasov a bola to fakt paráda. Stačí naniesť dve-tri kvapky a roztrieť ich končekmi prstov do vlasových dĺžok. Skvelá vecička, vďaka ktorej sú vlásky menej vysušené a krásne sa lesknú.


No a na záver tu mám ešte tohto krásavca, o ktorom ste sa mohli dočítať v tejto recenzii. Po rúži od Chanelu som túžila dosť dlho a nakoniec som si zadovážila jednu z noviniek v odtieni Adrienne. Písala som o ňom, že je dobrý, ale v ničom výnimočný. No predsa len po takom dlhom čase zisťujem, že ho nosievam úplne najradšej. Má krásnu neutrálnu farbu, príjemnú, hydratačnú konzistenciu a balenie, ktoré hovorí za seba. Tento mesiac som mu dala riadne zabrať a ešte dosť dlho ho asi nevymením.


A čo urobilo tento mesiac radosť vám?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára