pondelok 21. decembra 2015

|MAC Viva Glam Miley Cyrus Review|

Krásny pondelok prajem,
dúfam, že ste si cez víkend poriadne oddýchli a že už teraz sa tešíte na predĺžený víkend, ktorý nás tento týždeň čaká. Ja teda určite. Nie som nadšená z nadchádzajúcich Vianoc, ale trochu voľna mi neuškodí a dobrých rezňov a šalátu tiež nie, i keď po sviatkoch budem v posilke asi plakať :D Je sranda, ako dlho musí človek na niečom makať a potom stačí pár dní obžieračky a je to v čudu :D Ale budem sa samozrejme krotiť. Alebo nie?! :D
V dnešnej recenzii sa pozrieme bližšie na zúbok na jedenému produktu, ktorého farba je ako stvorená na toto ročné obdobie. Ide o môj osobne najobľúbenejší rúž, MAC Matte Lipstick v odtieni Viva Glam Miley Cyrus 2.


Konečne som sa dostala aj ja ku nejakej limitke MAC a už teraz som nešťastná z toho, že ide len o limitku. Prečo? Lebo tento produkt je proste famózny. Keby ste mi ešte pred takým rokom boli povedali, že ja budem nosiť červenú, asi by som vás vysmiala s klepkaním si na čelo. A predsa len, o rok neskôr, je to tu. Našla som svoju perfektnú červenú. Ide o ohnivo-červený odtieň, ktorý bol vytvorený v spolupráci s Miley Cyrus (Alebo Ciley Myrus ako ju ja volám). Táto farbička je fakt neskutočne nápadná, no zároveň je úplne ako stvorená pre môj tón pleti. Som jednoznačne letný typ, teda nemôžem nosiť žiadne ružovkasté korektory, ale tie ladené do žltšia a červené rúže musia byť oranžovejšieho typu a neobsahovať modrý nádych.


Oditeň MC je fakt krásne pigmentovaný a už v prvej vrstve ho nanesiete v plnej farbe. Rúž by mal byť matný, ale povedala by som, že ide o takú semimatnú. Na začiatku je trochu krémovejší, po pár hodinách trochu viac preschne, ale stále z neho nemáte na perách taký ten nepríjemný pocit. Problém môže byť niekedy trochu s pitím a jedením, kedy sa vytráca z vnútornej strany pier. To ma trochu zaskočilo, no na druhej strane to súvisí s tou jeho nie až tak veľmi matnou formulou.


Okolo rúžov MAC je v zahraničí veľké haló a vždy som si myslela, že sú zbytočne predražené. No teraz to už chápem. V porovnaní s drogérkovými rúžmi, ide o fakt super produkty. Neviem presne popísať prečo, no keď ich vyskúšate, určite pochopíte. Ich cena nie je práve najmenšia a preto je dobré vybrať si takú farbu, ktorá vám bude naozaj svedčať, prípadne niečo neutrálne, čo môžete nosiť každodenné. Ak sa niekedy ocitnete v zahraničí, kde natrafíte na kamennú predajňu tejto značky, určite si nechajte poradiť. Personál je vždy ochotný vám pomôcť a sú na to vyškolený, aby vám aj v prípade, že sama neviete, aká farba vám sedí, poradili. 
Ak však nemáte možnosť sa k značke dostať vôbec, na stránke parfums.sk nájdete vždy nejaké pekné farbičky, z ktorých si určite niečo vyberiete.


Skúšali ste už nejaký rúž značky MAC?



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára