pondelok 6. marca 2017

|February Favorites|

Zdravím vás moje krásne,
dlhšiu dobu sme tu nemali žiaden príspevok o obľúbených produktoch a keďže som toho za posledné mesiace vyskúšala celkom hojne, rozhodla som sa vybrať zopár produktov, ktoré stoja za zmienku a inšpiráciu. Ak teda bažíte po niečom novom, chcete vyskúšať ešte niečo neokukané, prípadne sa už možno nad kúpou produktu rozhodujete, možno vám tento príspevok pomôže.




Prvý produkt je tak trochu neobvyklý a pravdepodobne by som ho neradila ku kozmetike, no chcela som sa o ňom zmieniť, pretože donedávna som vôbec netušila, že niečo také existuje a vykľul sa z toho celkom dobrý pomocník. Pár mesiacov dozadu som prechádzala chrípkou alebo čím si takým, čo dávalo zabrať mojim nosovým dutinám. Kamarátka mi poradila, nech vyskúšam Physiomer, ktorý slúži na preplach nosa. Poviem vám to takto, je to ako klistýr pre váš nos :D Prepláchne to dutiny tak perfektne, že po pár dňoch nie je po nádche ani stopy. A čo je obsahom tohto produktu? 100% morská voda, ktorá vďaka soli navyše dezinfikuje aj hrdlo. Áno hrdlo, pretože nosová dutina je s ním prepojená, takže keď si preplachujete nos, je isté, že ak to robíte správne, dostane sa vám väčšina produktu až do hrdla. Spočiatku to môže byť kúsok nepríjemné, hlavne ak máte silnejší dávivý reflex, no inak to veľmi vrelo doporučujem vyskúšať. Nie je to lacná záležitosť (cca do 10€), no na druhej strane ide o prípravok, ktorý neobsahuje žiadne škodliviny, žiadne antibiotiká, ani nič podobné, čo je vždy vítané, keďže v dnešnej dobe už bez tak dávame svojmu telu zabrať kadečím.




V zimnom období mávam strašne vysušenú pokožku, preto sa snažím dávať si pozor na to, aké sprchové produkty používam. Veľmi som si zamilovala sprcháč Soap&Glory, čo je anglická značka, ktorá je u nás ťažšie dostupná, no videla som ju už na pár stránkach. Ešte koncom minulého roka som si v Londýne kúpila tento sprchový gél s názvom Clean on me, ktorý nielenže vonia úplne fantasticky, no obsahuje v sebe navyše aj telové mlieko, takže je pokožka po osprchovaní krásne vláčna. Veľmi som si ho zamilovala a kvôli nemu som sa rozhodla, že vyskúšam aj ďalšie produkty tejto značky. Momentálne už testujem krém na ruky a telové mlieko v rovnakej voňavej variante. Plus milujem tie ich retro balenia, ktoré sú úplne skvelé, nemyslíte?



Pena na holenie patrí k mojej povinnej výbave, ale to asi u každej z nás, však? Milujem peny Balea a to hneď z niekoľkých dôvodov. Majú fajnovú hustú konzistenciu, takže na jedno použitie vám toho veľa netreba, nádherne voňajú - majú ich v rôznych variantoch,  ich balenia sú na zjedenie a v neposlednom rade mi vyhovuje ich cena. Pre mňa jednoznačne bezkonkurenčný produkt, ktorý si budem kupovať stále. Táto novinka s vôňou orientálneho kvetu ma úplne dostala svojou prekrásnou vôňou a zatiaľ sa mi zo všetkých, ktoré som skúsila (kokosová, grepová, čučoriedková) páči úplne najviac.




Pred nejakým časom som spísala recenziu na matný rúž Jeffree Star Cosmetics, ktorý stále u mňa patrí medzi top produkty, ktoré som za svoj život vyskúšala. Ako všetky asi dobre vieme, matné rúže sa vyznačujú tým, že nie sú bohvie ako pohodlné na nosenie, pretože pery dosť vysušujú a máte celý deň pocit, akoby boli stiahnuté. No tento rúžik sa nosí veľmi dobre, vôbec pery nezaťažuje (samozrejme ak si nenanesiete tristo vrstiev). Odtieň Celebrity Skin je nádherná nude farbička, ktorú som hľadal dlho a v drogériách márne, takže som rada, že som na neho natrafila aspoň na internete, pretože bez neho si to už neviem predstaviť. Každému líčeniu dodá niečo extra a podľa mňa sú neutrálne, matné pery veľmi sexy.




Po istom čase som sa vrátila k mojej obľúbenej maskare Maybelline Lash Sensational, s ktorou sú moje riasy husté a neskutočne dlhé. Rozmýšľala som v drogérii veľmi dlho akú maskaru vyskúšam, pretože je ich už toľko, až ma z toho bolí hlava. Popri nedostatku času, ktorý som mala (kupovala som ju na stanici a musela som bežať na vlak) som siahla po produkte, ktorý sa mi veľmi osvedčil a som ozaj rada, že som tak urobila, pretože doteraz nechápem, prečo som si ju nekúpila znova už dávnejšie.




No a nakoniec som vám chcela predstaviť ešte kvatro tieňov od značky She. Túto značku som v drogériách vždy prehliadala, pretože vyslovene neznášam dizajn ich obalov. Som veľmi zaťažená na pekné produkty a potrpím si na tom, ako veci vyzerajú, no už viac krát som sa poučila, že nemám súdiť knihu podľa obalu a zisťujem, že aj napriek môjmu veku sa ešte stále dokážem mýliť. Tieto tieniky sú jednoducho úžasné. S Urban Decay bázou vydržia na viečkach celý deň a hoci trochu prášia, pri ich cene to vôbec neprekáža. Navyše som sa úplne zbláznila do tejto fialovej kombinácie. Nikdy som nebola na fialové odtiene, no po mnohých komplimentoch som zistila, že mi maximálne sedia a zvýrazňujú farbu mojich očí, ktorá je za normálnych okolností dosť nezaujímavá.



Máte nejakú inú skúsenosť s niektorým zo spomínaných produktov?
Svoj názor mi dajte vedieť v komentoch ;)
Teším sa na vás pri ďalšom príspevku :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára