pondelok 13. marca 2017

|Victoria´s Secret Pure Seduction|

Pri mojej nedávnej návšteve Londýna som sa na letisku zastavila v novom obchodíku Victoria´s Secret. Vždy keď odchádzam z Anglicka, som veľmi smutná a preplačem celý check in a mojou jedinou útechou je, že sa ešte cca pol hoďku, hoďku môžem pomotkať v obchodoch a prísť na iné myšlienky. Je to pre mňa niečo ako terapia, ktorá ide tak ako tak do peňazí, takže je to v podstate jedno a aspoň si spravím radosť niečim pekným. Ale poďme k veci. Obchod Victoria´s Secret registrujem vždy keď som v obchodnom centre Brent Cross, no nikdy ma to tam neťahá. Všetky veci sú tam na mňa až príliš dievčenské a nie je to tak úplne môj štýl. Avšak na letisku pre mňa nebolo skoro nič zaujímavé, tak, že sa reku zájdem prvý krát pozrieť. No a ako už iste viete, dopadlo to tak, že som odtiaľ neodišla na prázdno.


Už takmer na odchode ma veľmi zaujala kozmetická taštička s dvoma produktami a to telovým sprejom a telovým mliekom. S telovými sprejmi, ako aj mliekami tejto značky mám veľmi dobré skúsenosti, no konečne som mala možnosť ovoňať si všetko predtým, než si to kúpim. Táto sada bola aj celkom výhodná (15libier), takže som dlho neváhala a už už bola v nákupnom košíku.


Produkty sú v takej väčšej mini verzii oproti klasickým veľkostiam produktov Victoria´s Secret, no na cestovanie sú pre mňa ideálne, pretože nezaberú skoro žiadne miesto. Sada Pure Seduction je ako už názov napovedá, veľmi zvodná, sladká a sexy. Osobne mi pripomínala jahody, no na obale sa dočítate, že obsahuje vôňu červených sliviek a frézii. Ide o ideálne kombo na leto, ktoré navyše krásne dlho vonia. Hoci telový sprej na tele nevydrží dlho (cca 3-4 hodinky, čo je aj tak na sprej celkom dobré), po nakrémovaní krémom som intenzívne voňala ešte dlho večer do ďalšieho osprchovania. Ako vážne nesrandujem. Sprchu som si dala asi o šiestej ráno a ešte večer o desiatej som ho na sebe cítila. Ostala som z toho normálne v šoku. Viem si však predstaviť, že v lete, keď sa človek potí viac, vôňa nevydrží až tak dlho, no aj tak musím tieto dve zlatíčka veľmi pochváliť. 


Čo ma však na sete zaujalo a k jeho kúpe pritiahlo očividne najviac, bola kozmetická taštička s logom VS. Leopard a ešte k tomu v takýchto bláznivých farbičkách, tak tomu proste nešlo odolať. Taštička je veľmi kvalitná, z pevného materiálu a na počudovanie aj dosť priestranná, no zároveň v kabelke nezaberá veľa miesta. Okamžite si našla miesto v mojom živote a neskutočne sa z nej teším vždy, keď ju v práci vytiahnem a lovím z nej všetky svoje obľúbené nezbytnosti.


Ak vás produkty zaujali, viete si ich zakúpiť v plnej verzii (bohužiaľ bez taštičky) na stránkach notino.sk, ktorá ponúka celkom široký výber produktov značky Victoria´s Secret. Doporučujem ich všetkými desiatimi ;)



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára