pondelok 8. mája 2017

|Avon True Colour Concealer Review|

Zdravím vás,
predpokladám, že dnes si väčšina z vás užíva voľno, čo bohužiaľ nie je môj prípad, keďže som musela ísť do práce, ale tak snáď si to čoskoro vynahradím. Aby som vás však nenechala bez nového článku, rozhodla som sa dnes pre recenziu produktu, ktorý mi na stole leží už istú dobu a teda som si povedala, že je ten správny čas. Avon značka je jedna z mojich obľúbených značiek a jej produkty na líčenie používam dosť často. Pred istým časom sa ku mne dostal korektor Avon True Colour a ako žena, ktorá korektory používa praktický na dennodennej báze, vedela som, že si toto testovanie užijem, nehľadiac na to, aký bude výsledok. Takže ako to celé dopadlo?


Avon True Color korektor (bežná cena 4,99€) je tekutý, krémový korektor s penovým aplikátorom. Tieto typy korektorov patria k mojim najobľúbenejším, pretože sa s nimi ľahko pracuje a nepôsobia na pleti ťažkopádne, čo je presne prípad aj tohto krásavca. Má veľmi príjemnú, ľahkú textúru, vďaka čomu sa jednoducho rozotiera, či už prstami štetcom alebo špongiou (podľa toho, čo preferujete). Krytie je tak pravdupovediac viac stredné, než plné a nepôsobí na pleti vôbec výrazne a hrubo. 


Avšak tu moje nadšenie končí. Nie je všetko len o konzistencii, ale ide aj o správnu farbu. Mojou veľkou výhradou je, že k dispozícii sú len dva odtiene (čo je dosť málo, hlavne ak si vezmeme, koľko rôznych typov pleti na svete existuje, nehovoriac o podtónoch). Ako človek, ktorý má bledšiu pleť, ale zas nie porcelánovú, obávala som sa toho, že odtieň Fair bude na mojej pleti veľmi svetlý, a že budem vyzerať ako z mesta duchov. Takže som si pochopiteľne vybrala odtieň Medium, čo bola chyba. Tento odtieň je pre moju pleť veľmi oranžový, s ružovým podtónom a keďže môj podtón pleti je do žlta, musela som sa ním dosť vyhrať, aby som vôbec zakryla to, že mi farba, ale že absolútne nesadla. Ak by bol odtieň ladený viac do žlta, mohol by mi sadnúť celkom dobre a tak si potom neviem predstaviť, čo v prípade, ak má niekto ešte tmavšiu pleť, ako je tá moja.


Je to ozaj veľká škoda. Možno ak by som v budúcnosti skúsila odtieň Fair, bolo by to lepšie, ale aj tak moja hlava nevie spracovať to, ako môže značka prísť na trh len s dvoma odtieňmi, mysliac si, že sadnú každému. Konzistenčne má tento produkt veľký potenciál, pretože počas dňa nezalieza do vrások a vydrží celkom pekne, no len to u mňa nestačí. Na foto nižšie vidíte stranu po vašej ľavej ruke, kde korektor na sebe nemám, a tú druhú, kde si možno všimnete trochu oranžovejší tón, než na druhej strane. Možno si poviete, že to vôbec nie je vidieť, ale v reály je to omnoho viditeľnejšie a okrem toho som ho pri nanášaní poriadne rozotrela, lenže to malo za následok aj úbytok jeho krytia.


Mali ste skúsenosti s týmto alebo iným korektorom Avon?
Aké korektory sú momentálne vaše obľúbené?
Teším sa na vaše komenty ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára