pondelok 1. mája 2017

|Deň Matiek s notino.sk|

Pomaly, ale isto sa blíži Deň Matiek. Deň, v ktorý by sme si všetci mali uctiť tie najdrahšie bytosti sa svete, ktoré nás vychovali a ktoré nám v prvom rade dali život. Naše mami! Pretože bez nich by sme dnes neboli ničím. Moja mama pre mňa znamená všetko. Vychovala zo mňa človeka, ktorým som dnes a za všetko čo som, a čo som dosiahla vďačím predovšetkým jej. Jej múdrosť, láska a jej obeta ma neustále inšpirujú k tomu, aby som bola aj ja raz aspoň z polovice taká dobrá mama ako ona.
No a pri príležitosti tohto oslavného dňa som sa rozhodla napísať článok v spolupráci s internetovým eshopom notino.sk, na ktorom nájdete obrovský výber kozmetických produktov, ktorými môžete potešiť aj vy svoju drahú mamičku. 



Parfém je klasika, ktorou nepokazíte nič a ktorá poteší snáď každú ženu. Avšak vybrať tú správnu vôňu môže byť niekedy ťažšie ako sa zdá, hlavne ak nakupujete cez internet a nemáte možnosť daný parfém vyskúšať. Z mojej vlastnej skúsenosti som vybrala tri parfémy, ktoré podľa mňa stoja ozaj zato.



Prvým je osvedčená a cenovo veľmi priateľná 5th Avenue od Elizabeth Arden. Tento parfém som milovala pár rokov dozadu a všade kam som prišla, dostávala som naň samé komplimenty. Prevažujú v ňom kvetinové tóny a je to typická vôňa vhodná pre zrelšie ženy, ktorá pôsobí dojmom luxusu (od 12,70€ za 30ml).
Ďalším parfémom, ktorý som osobne síce nikdy nevlastnila, no poznám ho veľmi dobre, pretože ho už malo toľko mojich známych, že viem ako vonia, a teda že ide o veľmi klasickú, opäť viac kvetinovejšiu vôňu, ktorá je však narozdiel od predchádzajúceho parfému o niečo menej výrazná a trochu sviežejšia. Chloé Chloé si určite podmaní zmysli nejednej dámy (od 33,23€ za 30ml).
Ak však viete, že má vaša mamina radšej o niečo sladšie vône, potom bude Olympea od Paco Rabanne pre ňu zaručene to pravé a vhodné. Sladké tóny vanilky sa tu miešajú s mandarinkou, jazmínom, či santalovým drevom a ambrou. Navyše samotný flakón pôsobí veľmi sofistikovane a už na prvý pohľad vyzerá ako prekrásny šperk (od 38,20€ za 30ml).


Vo vyššom veku je pleť vystavovaná dehydratácii a starnutiu. Pribúdajú na nej vrásky, omnoho viac sa vysušuje a je menej pružná. Preto ďalšia kategória bude venovaná práve produktom, ktoré majú napomáhať v boji proti starnutiu a obnove mladistvého vzhľadu pleti.



Značka Nuxe ponúka ozaj obrovský výber skvelých produktov na pleť a ja osobne som jej fanúšik už dlhé roky. Jej produkty sú veľmi kvalitné a cielene určené na rôzne typy pleti. Nuxe Nuxellence Eclat je pleťové sérum obsahujúce kyselinu hyalurónovú a výťažky z kvetov maracuje. Sérum nielenže pomáha pleť rozjasňovať a to vďaka obsahu korekčných pigmentov, ale bojuje aj s prvými príznakmi starnutia, preto je vhodné nie len pre ženy vo vyššom veku (32€ za 50ml).
Pre vyhladenie povrchu pleti som vybrala aj ďalší produkt, ktorým je krémik Vichy Idéalia, ktorý je taktiež skvelý ako prevencia pred tvorbou vrások a navyše zjednocuje aj samotnú farbu pleti a patrí k o niečo cenovo dostupnejším značkám (22,90€ za 50ml).
Tretí produktík, ktorý ma na stránke notino zaujal je krém Nutritic Intense Riche od mojej veľmi obľúbenej značky La Roche-Posay, ktorá predstavuje jednu z najlepších dermatologických značiek, ktoré sú taktiež cenovo priateľné. Krémik je určený na suchú a veľmi dehydrovanú pleť, pričom vďaka nemu bude pleť krásne pružná a hebká. Navyše je táto značka veľmi šetrná a vhodná aj pre citlivejšiu pleť (18,10€ za 50ml).

Poslednú kategóriu, ktorú som vytvorila, predstavujú tri veľmi pekné a luxusnejšie sady, ktoré obsahujú nie len produkty na každodenné líčenie, ale postarajú sa aj o pleť. 



Sada Lancome Genifique obsahuje mini riasenku Hypnose Doll, ktorá ma riasy predĺžiť a zahustiť, ako aj sérum spolu s krémom Genifique v miniatúrnych verziách slúžiace na omladenie pleti. Táto sada je ozaj skvelá, pretože sa v nej nachádza niekoľko skvelých produktov, ktoré môže vaša mamina vyskúšať a okrem toho nestojí až tak veľa (15,90€), takže ak ju chcete potešiť niečim výnimočnejším, bude to to pravé orechové.
Ďalšia sada je z týchto troch, ktoré som vybrala asi moja najobľúbenejšia, pretože je od značky Estée Lauder a tú veľmi zbožňujem. Obsahuje plnú verziu riasenky Sumptuous Extreme 01 Black a k tomu dve mini produkty, posilňujúci primer na riasy a starostlivosť proti vráskam v podobe Revitalizing Supreme krému. Za cenu 26,90€ sa to ozaj oplatí.
Značku Helena Rubinstein registrujem už nejaký čas, no ja a jej produkty sme ešte nemali tú česť sa zoznámiť osobne. No sada s názvom Lash Queen Sexy Black (28,90€) vyzerá fakt dobre. Povedzme si na rovinu, ktorá mamina by nechcela vyzerať ako sexy kráľovná?! Asi ako každá žena. V balení nájdete plnú riasenku pre efekt objemu a predĺženia rias, ako aj mini verziu jej dvojzložkového odličovača a Prodigy Eyes starostlivosti o očné okolie.

Tak čo? Zaujalo vás z môjho výberu niečo? Plánujete maminu potešiť niečim z kozmetiky alebo to bude skôr z iného súdka?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára