utorok, 3. septembra 2013

Giveaway

Dnes oslavuje môj blog 1.rôčik a preto by som túto príležitosť rada využila na vyhlásenie mojej prvej a dúfam, že nie poslednej Giveaway!!! Jeeeeej!!! Čitateľov tohto blogu nie je veľa, no som rada za každého jedného človiečika, ktorý sem zavíta a preto by som jedného z vás rada odmenila, i keď malým, no o to láskyplnejším Mini Beauty Boxom :)) Čo všetko môžete vyhrať, ak sa do giveaway zapojíte, a aké sú podmienky? Čítajte ďalej ;)


Balíček je zabalený v tejto rozkošnej zebra krabičke, ktorú môžete ďalej využívať. Plus moja "handmade" ďakovná kartička.


Obsah boxu ukrýva:









Podmienky (POZORNE ČÍTAJTE!!!!!):

  • sledovať môj blog cez GFC
  • sledovať ho aj cez Facebook tu
  • byť zo Slovenska alebo Českej republiky
  • sledovať ma cez Bloglovin tu (nepovinné)
  • zanechať komentár s vaším mailom


Výhercu vyžrebujem cez random a vyhlásim ho 1.10.2013 tu na mojom blogu.

Prajem veľa šťastia :*
XO, Nicka



your photo name