utorok 24. septembra 2013

My very first TAG :)

Tí ktorý ma sledujú pravidelne, vedia čo to o mojom súkromí. Určite nezverejňujem všetko, ale proste ak mám za sebou dobrý deň alebo pekný výlet, myslím, že vôbec nie je na škodu sa ním pochváliť a možno aj ľudí nejako inšpirovať :) Okrem blogu ma môžete sledovať aj na instagrame, hoci neprispievam denne, pretože nie každý deň sa človeku naskytne fotiť niečo zaujímavé a nie som z tých, čo by si fotili doslova každú somarinu. Na mnohých blogoch sú momentálne veľmi v kurze rôzne TAGy, teda akési dotazníky, v ktorých ľudia odhalia niečo viac o sebe. Aj ja som sa dnes rozhodla o jeden s vami podeliť. Bude to môj úplne prvý TAGík o tom, čo mám najradšej, čo sa mi najviac páči a podobne. Väčšinu z uvedených vecí milujem už odjakživa, niečo mi prirástlo k srdcu len nedávno a keďže som nerozhodná, k  zopár otázkam som sa nevedela vybrať len jedinú vec, preto sú tam uvedené dve.
So enjoy!

Jedlo:
segedín
Nápoj:
voda z kohútika / káva
Farba:
dlhodobo ružová / v poslednej dobe bordová
Film:
Cruel Intentions (Veľmi nebezpečné známosti)
Pieseň:
Shake It Out od Florence and the Machine
Seriál:
nerozhodne - Sex v meste / Game of Thrones
Činnosť:
spánok
Zviera:
jašterica
Krajina:
kde som bola - Egypt / kde by som chcela ísť - Holandsko
Vôňa:
levanduľa / kokos
Make up produkt:
balzam na pery
Oblečenie:
kožená bunda
Celebrita:
Natalie Portman
Kniha:
Hunger Games
Ročné obdobie:
jeseň
Kvetina:
tulipán / orchidea

XO, Nicka


your photo name

4 komentáre:

  1. Ze jasterica... :) Ako ste si vybudovali taky pritulny vztah? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oblubena jasterica som nemyslela, ze mam doma jastericu, len ze sa mi pacia ako zvieratka rozne druhy jasteric :) Ale dumala som ci tam radsej nedat pes, lebo to je druhe a toho aj mam :D

      Odstrániť
  2. Tiež nemôžem z tej jašterice. Ja by som sa toho ani nedotkla. :D

    OdpovedaťOdstrániť