pondelok, 3. februára 2014

Winter Outfit

Čo sa týka oblečenia, zima je pre mňa tak trošku komplikované obdobie. Stačí, že teplota klesne pod 10 stupňov a ja už idem umrznúť. Obdivujem dievčatá na blogoch, ktoré sa aj v chladných mesiacoch producíruju v sukničkách, v tenkých kabátikoch a kožených bundách, no to bohužiaľ nie je nič pre mňa :D Najradšej nosievam vetrovky, pretože ani v kabáte sa necítim nejako obzvlášť teplo, no a nájsť takú, ktorá by vyzerala dobre a zároveň ma zahriala nie je jednoduché. Túto bundičku mám už druhý rok, kupovala som ju v Orsayi a musím povedať, že lepšiu kúpu som asi v živote neurobila. Milujem na nej všetko. Nie je veľmi hrubá, takže v nej nevyzerám ako figúrka Michelin, je dlhšia, čo osobne milujem, pretože neznášam, keď mi von vykukujú kríže, no a taktiež vyzerá veľmi štýlovo. Je zaujímavo riešená a vyzerá ako kabát krížený s vetrovkou. Hodí sa k elegantnému oblečeniu, ale aj športovejšiemu. Včerajší outfit je taká kombinácia oboch. Je to klasika, v ktorej chodím momentálne najradšej, aj keď častejšie ako legíny nosievam rifle, no chcelo to trochu zmenu. A btw, legíny sú zateplené :D

bunda/jacket: Orsay, šál a legíny/scarf and leggings: F&F, kabelka/bag: H&M, čižmy/boots: CCC

Moja milovaná tartanová šála, ktorá je úžasne teplá, mäkkučká a rozžiari každý nudný outfit. 


Konečne som mala možnosť vyvetrať novú kabelku. Podobnú som zháňala veľmi dlho a konkrétne na túto som mala zálusk už dlhšie, len sa mi zdala trochu drahá. No a minulý týždeň som zašla len tak do H&M- ka a čo to nevidím. Mali ju v zľave za 10 eur. Tak to sa mi už pomaly neoplatí nakupovať ani na ebayi. Je veľmi jednoduchá, čierna, so zlatými detailami a obzvlášť sa mi páči popruh, ktorý je celý vybíjaný (viď horné foto).



Prajem vám krásny začiatok týždňa :*

XO, Nicka



your photo name