pondelok, 24. februára 2014

New Phone Case

Telefón je pre mňa určitým spôsobom módnym doplnkom. Nosím ho všade so sebou a preto chcem, aby vyzeral dobre a pasoval ku všetkému. Samotný bez obalu je síce veľmi neutrálny, no s mojim šťastím sa vždy niekde ošúcha alebo otrieska a preto ho musím nejako chrániť. Keď som si nedávno vyberala nový telefón, chcela som pôvodne iPhone. Lákali ma všetky tie krásne puzdrá a vecičky, ktoré sa naň dajú kúpiť. No odradila ma cena a tak som hľadala lacnejšiu variantu, niečo čo by vyzeralo dosť podobne, no a nakoniec som to našla. Ale aby som prešla k tomu, o čom má byť tento príspevok, tak na ebayi som našla jeden úžasný kryt. Síce ho najprv poslali do Austrálie (omylom odobrali v systéme jedno čísielko zo smerovacieho čísla :D a už bolo zo Slovenska Austrália), preto som naň čakala 2 mesiace, no konečne som sa dočkala a musím povedať, že sa mi páči ešte viac ako na fotke. Veď posúďte sami :)




Ak vás kryt zaujal, môžete ho kúpiť TU a majú dokonca ďalšie dva motívy.

Tak ako sa vám páči?

XO, Nicka


your photo name