streda 12. februára 2014

Kérastase Specifique Shampoo

V súčasnej dobe som začala používať dva nové šampóny (teda oni nie sú žiadnou novinkou, ale pre mňa sú nové), z ktorých by som vám dnes jeden rada v krátkosti predstavila. Ide o šampón na citlivú pokožku hlavy Kérastase Specifique od L´oréalu.


Šampón by mal byť hypoalergénny, upokojujúci a vyživujúci pokožku hlavy.
Na tento šampón som počula pozitívne ohlasy od mojej obľúbenej vlogerky, a aj napriek tomu, že nerada skúšam nové šampóny a bála som sa, že to budú vyhodené peniaze, rozhodla som sa dať mu šancu. Keďže ide o pomerne drahú značku, hľadala som, kde by sa dal na internete zohnať čo najlacnejšie a ako najlepšia voľba (jednak aj preto, že som ju nikde inde nevedela nájsť) mi vyšla moja obľúbená stránka parfums.sk. Tu je táto značka celkovo najlacnejšia. Na výber bolo z dvoch balení – 250ml a 1000ml. Samozrejme, že výhodnejšie by bolo zakúpiť veľkú „pixľu“, no obávala som sa, že mi nebude vyhovovať a čo potom s tým. Tak som nakoniec vzala to menšie balenie, ktoré je úplne rozkošné (nikdy som na šampóne nevidela krajšie balenie). Fľaška je z pevného materiálu so šrubovacím uzáverom, nálepky držia ako pribité (neznášam, keď sa mi po prvom namočení odlepí etiketa, ale to je len moja malá obsesia :D), takže balenie má u mňa plný počet bodov. Okrem toho, ak sa rozhodnem pre zakúpenie väčšieho balenia, môžem šampón kedykoľvek preliať do menšieho.

No ale prejdime k samotnému produktu. Šampón je síce riedšej konzistencie, no jeho nalievanie z fľašky je veľmi pohodlné. Má svetlomodrú farbu a vôňa mi pripomína trochu bublifuk alebo čosi také. U šampónov milujem, keď dobre penia a tento pení tak akurát, takže s tým som bola spokojná. Vlasy sú hladké aj bez použitia kondicionéra a neuzlia sa, ale s ním alebo s maskou by to mohlo byť ešte lepšie. Je veľmi šetrný k pokožke hlavy, presne ako to uvádza obal, vlasy nezaťažuje, krásne po ňom voňajú, no nie príliš a čo som pozorovala ako veľké pozitívum bolo to, že mi menej pri umývaní padali. S mastením vlasov je to tiež o niečo lepšie, pretože s Vichy som mala už na druhý deň dosť mastné vlasy, s týmto väčšiu mastnotu pozorujem až druhý deň ku večeru, čo je v celku pozoruhodné. Veľmi milo ma prekvapilo aj to, že ma hlava takmer vôbec nesvrbela a taktiež som pozorovala menej vyrážok a šupinatých miest.

Za mňa teda veľká spokojnosť so šampónikom, odradzuje ma jedine tá cena, ale kvalita sa nezaprie. Láka ma vyskúšať masku, či kondicionér z tejto rady. Dúfam, že sa šampónik neprestane tak rýchlo predávať, lebo ako som už spomínala, tak ho majú jedine na parfums, no našla som aj alternatívu v podobe dosť podobného na citlivú pokožku s vitalizujúcim účinkom, no vôbec nie je zaručené, že bude mať na mňa taký istý efekt (podobne to bolo s Vichy, keď mi pani v lekárni povedala, že sa šampón na mastné lupiny už nebude predávať, nehovoriac o tom, že sa predáva do teraz, a nahovorila ma na Vichy proti lupinám na citlivú pokožku, z ktorého som mala pokožku ešte citlivejšiu). Ak však preferujete šampóny bez parabénov, tak pozor, pretože tento obsahuje etyl a metylparabén (bránia rastú baktérii v produktoch) a niekomu sa to nemusí páčiť, takže veľké POZOR! Ale silikóny neobsahuje (teda aspoň v zložení to nepíšu), takže aspoň niečo pozitívne.

Poznáte značku Kérastase? Máte s ňou nejakú skúsenosť? 

XO, Nicka


your photo name

1 komentár:

  1. Tento šampón vidím prvýkrát. Škoda, že nie je aj na rozštiepené končeky. :)
    Fashion Happenss

    OdpovedaťOdstrániť