piatok 18. júla 2014

|Šnorchlovanie|

Tak a pomaly sa dostávame k fotkám mora a šnorchlovania. More bolo v Egypte ako vždy veľmi krásne, azúrovo modré a hlavne príjemne teplé. Jedinou nevýhodou bol vietor, ktorý fúkal každý deň a preto sme si tento rok šnorchlovanie neužili tak, ako po iné roky. Jednak je to dosť nebezpečné a kvôli rozbúrenému moru je voda veľmi mutná. Preto som trochu sklamaná z množstva fotiek, ktoré sme spravili a druhov rýb, ktoré sme videli, ale s tým už nič nenarobím. No aj napriek nepriaznivejšiemu počasiu sa nám podarilo si to aspoň trochu užiť a musím povedať, že vždy keď po prvý krát po roku skočím do vody, cítim sa skvelo a akosi vo svojom živle. Je to veľmi zvláštny pocit, niektorí ľudia otvorené more priam neznášajú a už vôbec nie, keď je plné rýb, no mne to naopak vyhovuje. Samozrejme, že ak by som zbadala napríklad žraloka, bol by to určite iný pocit, nie zrovna príjemný, no ak by som mala vždy pozerať len na to nepríjemné, tak by som v živote nič nezažila.
Takže tu je taká malá ochutnávka toho, čo sme videli a čo nás nezjedlo, ale aj toho ako nám to svedčí v našich šnorchloch :D


















PS: tento post mal vyjsť až budúci týždeň, no pri ukladaní som sa pomýlila, takže ho máte o niečo skôr a zajtrajší, ktorý bol v pláne prehodím na stredu :(
Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára