pondelok 21. júla 2014

|The Flying Tips|

Milujem lietanie, no sedieť niekoľko hodín takmer bez kúska pohybu nie je žiadna lahoda. Cestou z dovolenky ma teda napadlo, že by mohlo byť zaujímavé urobiť taký krátky zoznam vecí, bez ktorých sa v lietadle nezaobídem a dať vám zopár tipov, ako si let môžete aspoň trochu spríjemniť.


V prvom rade si dajte určite pozor, aby ste nezabudli pas a skontrolujte si, či ho máte platný. Bez toho totiž žiadne lietanie nebude a verte mi, že sa tieto veci stávajú.
S lietaním nemám nejaké veľké skúsenosti, ale nie som v tom ani žiaden nováčik. Nikdy som neletela viac ako 5 hodín, no aj za ten čas človek potrebuje k pohodliu určité veci. 
Ja sa nezaobídem bez týchto:
  • niečo na čítanie - kniha alebo hoci len časopis, ktorý mi spríjemní cestu a zabijem tak nudu, občas si vezmem dokonca aj maľované krížovky, či sudoku
  • hudba v mobile - to je nevyhnutnosť a vždy dbám, aby som mala baterku nabitú poriadne, inak budem mrzutá :D
  • šál a ponožky - klíma je sviňa, teda aspoň pre mňa, poučila som sa z prvého letu, kde som bola na ľahko oblečená a tak som prechladla, že mi na dovolenke museli dať antibiotiká, takže bez týchto dvoch vecí ani na krok
  • hygienické vreckovky - ďalšia totálna nevyhnutnosť, keďže z klímy vždy kýcham a smrkám
  • balzam na pery - prečo asi? klíma pery vysušuje :D
  • antibakteriálny gél - kde je kopa ľudí a dve záchody, tam je aj kopec malých zlých potvoriek
  • cukríky - pri pristávaní mi niekedy zaľahne v ušiach a cmúľanie cukríkov pomáha, no väčšinou ich rozdávajú aj letušky v lietadle


Tak toto boli teda základné veci, ktoré sú mojou nevyhnutnosťou na cestách. Pri dlhších letoch je pravdepodobne dobré pribaliť si nejaké tie kozmetické produkty, ako zubnú kefku a pastu, či deodorant, no musíte si dávať pozor, aby ste neprešvihli objem tekutín. Ak cestujem, tak sa zásadne nemaľujem, pretože to nemá žiaden zmysel a po pár hodinách v lietadle by som vyzerala ešte horšie, ako keď na sebe nemám žiaden make up.
A čo vy a lietanie? Máte nejaké zaručené tipy, bez čoho sa nezaobídete?
Prajem krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára