streda 1. októbra 2014

|NYX Butter Gloss|

Zdravím vás zlatíčka moje,
máme tu nový mesiac a ja ho začínam s o niečo väčším entuziazmom než obyčajne. Pýtate sa prečo? No o necelé tri týždne totiž odchádzam na stáž do Prahy na Karlovku a síce sa toho trochu obávam a desím sa nových vecí, na druhej strane sa aj veľmi teším, že sa naučím niečo nové a neviem sa dočkať nových zážitkov. No a samozrejme sa teším aj na nákupy :D Veď ako správna blogerka, no nie?! ;)
Dnes by som vám chcela ukázať menšiu recenziu na tzv. masielkový lesk Butter Gloss od značky NYX. Táto značka je vo svete dosť známa a prezentovaná ako lacná drogérková značka. Keďže u nás nie je k dispozícii, bolo pochopiteľné, že som chcela niečo vyskúšať. Toto leto som úplnou náhodou narazila na značku v Prahe v Douglase a dilema bola na streche :D Čo kúpiť? No potom som si spomenula na moju obľúbenú vlogerku Essie a bolo vymaľované.

nyx lipgloss
Ďalšou dilemou bolo vyberanie odtieňa a hoci nerada kupujem výrobky na pery len skúšaním na ruku, inak to nešlo a ako najbezpečnejšia voľba sa mi pozdával odtieň Maple Blondie. Je to nádherná svetlulinko ružová farbička, ktorá je podobná lesku Tanya Burr, ktorý som pred pár mesiacmi recenzovala, no tento mi vyhovuje o niečo viac. Nie je až takej lepkavej konzistencie, je veľmi ľahučký a vonia ako Creme brulé.

nyx gloss

Lesk má klasický penový aplikátor, no vďaka jeho príjemnej konzistencii sa dobre rozotiera aj bez zrkadla. Vydrží tak klasicky dlho, i keď zvládne aj nejaké to pitie. A čo je skvelé, že na mojich perách nevytvára biele fľaky okolo vnútrajška úst, ale to bude pravdepodobne súvisieť s tou jeho ľahúčkou textúrou.

nyx lip product

Za 8ml produktu zaplatíte asi okolo 160 korún, čo je v prepočte okolo 8 eur.

nyx pery

nyx buttergloss

líčenie s nyx buttergloss

Celkové hodnotenie:
Hoci nie som leskový nadšenec, aj napriek tomu, že niekoľko vlastním, je to jeden z mála leskov, ktoré nosím fakt rada a dosť často odkedy ho mám. Mám ho dokonca stále v kabelke pre prípady istoty, ak by som chcela perám dodať aspoň to malé niečo a vyzerať chutne :P Aspoň dúfam :D
Ale nie. Je to fakt skvelý produkt, ktorý mne osobne vyhovuje maximálne a uvažujem o kúpe minimálne ďalšieho odtieňa. Viete o mne, že som maniak na produkty na pery a žiaden nevydržím používať dlho, ale tento si ma chytil za srdce a má proste niečo do seba a to aj napriek tomu, že nepatrí do high end kategórie.

Poznáte značku NYX?
Máte s ňou skúsenosti?
Aké produkty ste už skúšali a s čím ste spokojný?
Do skakavenia priatelia :D


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára