streda 24. júna 2015

|Empties #9|

Krásne ráno vám prajem,
už je to nejako pravidlom, že vám každý mesiac prinášam sériu stabilných príspevkov a jedným z nich sú už aj pravidelný spotrebovanci. Ani tento mesiac tradíciu teda neporušíme a mám pre vás prichystanú minirecenziu na niekoľko skvelých produktov, tak sa teda poďme pozrieť na to, ktoré to sú.


Po vyše roku som konečne spotrebovala kokosovú penu na holenie Balea na citlivú pokožku. Neberte to tak, že bola zlá. Ja však používam bežne depilátor a holím sa len na určitých miestach, preto tej peny toľko nespotrebujem. Bola som veľmi milo prekvapená kvalitou tejto lacnej peny z dmka. Po vytlačení z tuby je to gél, ktorý sa rozotieraním mení v penu. Je naozaj skvelý, príjemne voňal, pokožku nevysušoval, takže mu nemám čo vytknúť. Už mám doma druhé balenie, i keď v inej vôni, pretože to chcelo aspoň nejakú zmenu :D
Proti poteniu už roky používam moju stálicu, sprejovú Rexonu, ktorá krásne vonia a dlho udrží moje podpažie v suchu. Toto je už asi moje 15 balenie (možno aj viac), čo svedčí o naozaj veľkej spokojnosti z mojej strany. Zatiaľ mi nič nevyhovovalo natoľko, aby som sa k tomu opätovne vrátila.
Na nohy som teraz používala krém Sally Hansen s levanduľou, ktorú milujem a je to jedna z mojich najobľúbenejších vôni. Krémik nohy pekne hydratoval, no nebadala som nejaké obzvlášť zázračné účinky. Päty som si musela tak či tak pemzovať. Do ďalšieho balenia by som možno šla, ale skôr nie ako áno. Podobnú službu mi spraví aj indulóna a za menej peňazí.
Jedným z najväčších objavov tohto roka sú pre mňa krémy na ruky The Body Shop, ktoré som si priniesla z Prahy. Stále nosím jeden v kabelke a nedávno som vypotrebovala jahodový, ktorý bol neskutočný. Vždy, keď som sa ním nakrémovala, ľudia sa ma pýtali, akú voňavku som použila, tak silno a krásne voňal. Skvelý bol aj po hydratačnej stránke, nebol mastný, nelepil a rýchlo sa vstrebával. Čo viac si priať?! Takže ak sa k nim opäť niekde dostanem, určite sa predzásobim.


V sprcháčoch nie som veľmi vyberavá a zvyčajne siaham po prvom, ktorý ma zaujme. Okrem toho ich rada striedam. Dlhšiu dobu mi v zásobách stál sprcháč Yves Rocher s grepovou vôňou a nedávno som ho začala požívať a bola to láska na prvé ovoňanie. Wau, tak nádherná, svieža vôňa a ten pocit čistoty. Fakt fantastický produkt, ktorý si určite ešte niekedy znova kúpim.
Telové maslíčko Ziaja s olivkou bolo ďalším pozitívnym objavom za posledných pár mesiacov. Neskutočná hydratácia, krásna vôňa, proste jedna báseň toto. Taktiež je už na mojom nákupnom zozname. Celú recenziu nájdete tu.
No a ani vlásky som nemohla tentoraz vynechať. O šampóne Ziaja Med proti lupinám ste sa už mohli dočítať v tejto recenzii a hoci nešlo o zlý produkt, mne bohužiaľ nesadol a do ďalšieho balenia nepôjdem. Proste bol na moje problémy dosť slabý.


Nakoniec nám ostalo ešte zopár pleťových produktov.
V nejakom nedávnom časopise bola ako darček micelárka Eucerin, ktorá na internete nemala veľmi pozitívne ohlasy a veľké nádeje som jej teda nedávala, no nakoniec ma milo prekvapila a musím povedať, že pokojne by som šla aj do veľkého balenia. Nemala som s ňou žiaden problém. Pleť nevysušovala, nedráždila, nezanechávala na nej žiaden nepríjemný pocit a i keď odličovanie nebolo také jednoduché ako s Biodermou, nevidela som to vôbec tragicky. 
Ako iste viete, moje najobľúbenejšie tampóny na odličovanie sú tie z Lidlu, no niekedy sa stane, že sa tam nedostanem a musím nakúpiť niekde inde. A to bol teda hlavný dôvod, prečo som na odličovanie pre zmenu teraz používala tampóny Ebelin. Tie sú celkom fajn a pokojne by som si ich kúpila znova.
Pleťový krém Garnier na normálnu až zmiešanú pleť som mala v nejakom darčekovom balení, inak by som si ho dobrovoľne nekúpila. Krém nebol ničím výnimočný, hydratoval pekne, no nemala som pocit, žeby s mojou pleťou robil niečo závažné a okrem toho mi vadila jeho vôňa, ako aj to, že nespolupracoval až tak veľmi dobre pri nanášaní make-upu. Takže asi v polke poputoval k priateľovi, ktorý ho dopoužíval a sama by som si ho po tejto skúsenosti už nekúpila.
Celý dnešný príspevok uzatváram očným krémom Weleda s očiankou, ktorý bol naozaj skvelý a šla by som aj do ďalšieho balenia. Mám rada očné krémy, ktoré sú riedšej konzistencie a ktoré sa okamžite vstrebávajú, čo je presne prípad tohto drobca. Okrem toho som mala pocit, že je moje očné okolie akési vyživenejšie, hydratovanejšie a tým pádom som mala vrásky o niečo viac vypnutejšie, takže za mňa palec hore.


Zaujal vás niektorý zo spomínaných produktov?
Máte na ne iný názor?
Podeľte sa o ne v komentároch, rada si ich prečítam ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára