pondelok 29. júna 2015

|June Favorites|

Dobré ránko zlatíčka,
áno je to tu zas. Mám pocit, akoby to bolo včera, čo som písala o svojich prvých obľúbencoch a sú tu ďalší v poradí už ani neviem ktorý. Ak ste tu teda po  prvý krát a neviete o čo ide, tak každý mesiac prinášam taký malý zoznam alebo rebríček produktov a iných vecí, ktoré som si za daný mesiac obľúbila a ktoré v mojej rutine tak nejak prevažovali nad všetkým ostatným.
Tento mesiac toho veľa nebolo, no aby som sa teda neopakovala ako minulý mesiac, niečo som pre vás predsa len našla.


Ako ste už v novinkách mohli vidieť, v starostlivosti o pleť mi pribudli dva produkty - obe čistou zhodou náhod v zelenom šate :D - a to Ziaja očný krém s petržlenom a Avon NutraEffect pleťový krém na mastnú pleť. Oba novinky nie len u mňa, ale aj v blogosfére. Veľmi som si ich obľúbila a prečo, to sa dozviete v pripravovaných recenziách, takže nebudem predbiehať.


Ďalej tu máme pre zmenu dva produkty o ktorých ste sa už na blogu dočítať mohli - tu a tu. Krásne hydratujú, nelepia a čo je úplne najfantastickejšie, je ich bohovská vôňa.V lete milujem svieže vône a grep je jednou z nich. Minulé leto som si na letisku kúpila balzam na pery The Body Shop v tejto prekrásnej vôni, ktorý mi doteraz pripomína dovolenku v Egypte, kedykoľvek si k nemu pričuchnem. Dlho som ho nepoužívala, no keďže prišlo teplo, slniečko, opäť sa mi zachcelo niečo ovocné a tak som si povedala, že je ten správny čas. V zime som si k nemu dokúpila ešte krém na ruky, ktorým som si v tej dobe istá veľmi nebola, no opäť som sa utvrdila, že tieto vône sú ideálne na leto, pretože teraz sa jej neviem nabažiť. Myslím, že grep sa pre mňa stáva akýmsi synonymom leta.


No a nakoniec ešte posledné dva kozmetické produkty. Vravela som, že tento mesiac ich veľa nebolo :D
Značku Essence po väčšine veľmi nemusím, pretože ich ceny odpovedajú aj kvalite produktov, no ich rúže sú svetlou výnimkou. Veľmi som si obľúbila na každodenné nosenie tento veľmi neutrálny rúž v odtieni 05 Cool Nude z novej nude kolekcie. Prekrásna hnedá s ružovým podtónom, ktorá pery krásne hydratuje a dodá im veľmi sofistikovaný vzhľad. Škoda len, že zvyšné odtiene sú tak trochu mimo toho, čo môžem nosiť, inak by som si ich kúpila aj viac.
Ak vás zaujala rozkošná sklenená fľaštička so žltým obsahom, tak to je parfém, ktorý mám doma už 4 roky a priniesla som si ho z mojej prvej dovolenky v Egypte. Je to nádherný, orientálny, korenisto-svieži olej, ktorý používam len v lete. Ako vidíte, je tam stále ešte kopec, pretože ho stačí len málinko a za tú dobu vôbec nestratila vôňa ani kúsok svojej potencie, čo je naozaj super. Stál ma asi len 10€ a považujem ho za jednu z najlepších investícii (ak sa tá suma dá za investíciu považovať) vo svojom živote. BTW, jej názov je, keď sa dobre pamätám, Nefertiti.


Vo food sfére u mňa nevyčnievalo tento mesiac nič okrem tohto nového objavu. Vzhľadom na to, že zmrzliny veľmi nemusím, Magnum je svetlou výnimkou a keď som objavila novinku Créme Brulée (čo je mimochodom jeden z mojich naj dezertov), neodolala som a bola to láska na prvé ochutnanie. Mňaaaaaaam!


Ako posledné tu mám pre vás tip na skvelý seriál, ktorý som si tento mesiac naozaj veľmi obľúbila. Síce opozdene, ale predsa len som konečne začala sledovať seriál Orange is the new black, ktorý je celosvetovo ospevovaný, asi ako Game of Thrones. Dlho som odolávala, no keďže je tu leto a väčšina mojich seriálov teraz nevysiela, rozhodla som sa, že vyskúšam čosi nové a veď tie série mi vystačia na celé leto, no nie? Haha, nemohla som sa mýliť viac. Chytilo ma to natoľko, že som všetky časti skukla asi za dva týždne a už teraz mám absťák, čo bude s postavami ďalej. Veľmi chytľavé, napínavé a aj hrozne vtipné. Vrelo odporúčam. Neviem, kde som doteraz žila :D


Tak ako sa vám páčili moji obľúbenci?
Čo z toho ste už vyskúšali na vlastnej koži?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára